2012-01-19, 15:03
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365
Detta har hänt innan vi blev tillsammans. Jag är 26 och hon 27.
Vi har varit tillsammans snart 5 år. Hon skall ha nuppat mellan 16-19 års ålder. Och sedan haft lite mer seriöst med 5 st.
Vi hade en diskussion om X för 3 års sen. Då sa hon att hon legat med 5 st med mig.
Jag blev väldigt trygg i detta och en pingla som henne var väll ändå relativt orörd. Väldigt snygg tjej detta vill jag gärna påpeka, så hon är ju som min pärla. Vi har ett barn tillsammans.

Men i lördags kväll kom det fram....40 pers, hela min värld raserade. Retroaktiv svartjsuka, depression. Äter ingenting. Jag känner mig lurad... Min pärla är ju ingen pärla längre.
Hon sa att hon hållt sånt privat hemligt...för att skydda mig, och jag förstår det. I diskussionen för ett par år sen sa klart o tydligt att jag inte vill ha en tjej som pippat halva stan. Jag klarar inte sånt. Klarar inte ex i den mängden. (I den diskussionen trodde jag aldrig i min vildaste fantasi att hon var en av dem som varit med så pass många)

Så hon gjorde mig trygg i att ge mig falsk trygghet med de exen. Hon har berättat att hon bara haft sex med de hon varit kär i etc. Men som nu inte stämmer.

Nu är jag död inombords, detta kom vid ganska fel tidpunkt. Hur skall jag ta mig ur detta? jag vet att hennes tidigare liv kan jag inte påverka, att jag inte borde ha nått med det att göra. Jag vill nu inte visa mig offentligt med henne. Och att ha sex med henne känns meningslöst, jag är så död. Jag stämmer in på 10/10 symptom på depression nu.

Någon som gått igenom något sådant? kan ge tips? Om detta skulle kommit fram i början av vårt förhållande kanske jag kunde accepterat det, men nu har de gått snart 5 år. Och jag vill inte att Gunnar på Ica ska ha knullat min tjej, eller vem som helst.

Synd att man inte kan stämma skiten ur sådana lösaktiga lögnerskor.

Kan de inte erkänna direkt hur många de haft så att man blir kär i vem de är och inte i vem man tror att de är?
Citera
2012-01-19, 15:24
Medlem
gurkskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Det är ju killen som gör jobbet ändå.

ni i denna tråden är så sjukt äckligt vidriga människor! typiskt oskulder som inte vet ett piss. ligger finniga hemma o väntar på att få en vild men oskuld playboybrud som kan ge dig allt och lite till i sängkammaren, men som sagt oskuld och vill att just DU ska ta den, och sen ska ni gifta er o leva lyckliga i alla era dagar. i din fantasi
Citera
2012-01-19, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkskal
ni i denna tråden är så sjukt äckligt vidriga människor! typiskt oskulder som inte vet ett piss. ligger finniga hemma o väntar på att få en vild men oskuld playboybrud som kan ge dig allt och lite till i sängkammaren, men som sagt oskuld och vill att just DU ska ta den, och sen ska ni gifta er o leva lyckliga i alla era dagar. i din fantasi

Fan vilket korkat argument. Ingen har sagt att de vill ha en oskuld ! Man vill inte bara höra tjejerna snacka runt om hur många dom knullat på o.s.v sedan är det upp till dom själva att gå med skrytmånsar som senare snackar ner deras rykte, välj rätt istället så slipper ni alla dessa fördomar !

Tjejer/kvinnor som berättar någon sådant fattar jag inte varför dom ens berättar det? För att känna "Du har fått mig, har varit med 40 pers och nu har du mig, känn dig ärad att jag väljer just dig för jag kan får "vem jag vill"..... Sånt där är bara bullshit, eller hur tänker ni? Vill verkligen veta, ingen har sagt varför de ens berättar för det ligger i något att en tjej knullar runt mycket. Bekräftelse behov så att det skriker om er ! Usch, ni kan knulla hur många ni vill, men som sagt välj rätt och berätta inte om det heller för den delen, ingen vill veta något sådant om ni tror det. Korkade människor !
Citera
2012-01-19, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkskal

Vilka lustiga föreställningar du målar upp. På samma sätt skulle jag kunna säga att den som accepterar en tjej som haft sex med 60+ pers (tråden handlar om 60, inte 40), är osäkra, rädda personer utan självförtroende och ni accepterar det för att ni är rädda att ni aldrig skulle kunna få nån annan.

Alltså tofflar som säger "Men oj, vi kan lösa det!" när tjejen berättar att hon varit otrogen.

Det stämmer inte heller, precis som ditt påstående inte stämmer så vi kan sluta dra förhastade slutsatser när vi inte känner varandra.
Citera
2012-01-19, 16:22
Medlem
gurkskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Fan vilket korkat argument. Ingen har sagt att de vill ha en oskuld !

hinner inte leta, men här är ett exempel:

Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Väldigt kul. Kan garantera dig att en överväldigande majoritet av alla män alltid skulle välja en oskuld framför en som haft sex med 10+
Citera
2012-01-19, 17:01
Medlem
Jag kan förstå att man blir sårad och mår dåligt av lögner, vad det än är. Säkert funderar man om hon ljuger om andra grejer och känner sig äcklad just för att tilliten fått sig en rejäl törn.

Däremot bör man komma över något som ens partner gjorde för 8-10 år sedan. Hon knullade runt "mängder" i tonåren och har uppenbarligen ett helt annat beteende idag. Kan liksom inte hålla på och älta det förgångna, innan man ens kända varandra.

Att man haft 40 ligg skulle väl knappast kategoriseras som en större livslögn för någon som är vuxen heller. Alla har hemligheter som kommer fram tillslut. Om ens partner betett sig lösaktigt i tonåren så tycker jag att man kommit ganska billigt undan. Sitta och må dåligt över en sådan skitsak är i allra högsta grad ett icke-problem om man faktiskt har en bra relation i övrigt. Inte som att tjejen mördat någon. TS och flickvännen börjar närma sig 30 båda två och borde bete sig adekvat för sin ålder istället för att tjata fjortisproblem. Vuxna människor som ljuger/ältar om sexpartners är fan inte normalt.
Citera
2012-01-19, 17:58
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarabelle
Jag kan förstå att man blir sårad och mår dåligt av lögner, vad det än är. Säkert funderar man om hon ljuger om andra grejer och känner sig äcklad just för att tilliten fått sig en rejäl törn.

Däremot bör man komma över något som ens partner gjorde för 8-10 år sedan. Hon knullade runt "mängder" i tonåren och har uppenbarligen ett helt annat beteende idag. Kan liksom inte hålla på och älta det förgångna, innan man ens kända varandra.

Att man haft 40 ligg skulle väl knappast kategoriseras som en större livslögn för någon som är vuxen heller. Alla har hemligheter som kommer fram tillslut. Om ens partner betett sig lösaktigt i tonåren så tycker jag att man kommit ganska billigt undan. Sitta och må dåligt över en sådan skitsak är i allra högsta grad ett icke-problem om man faktiskt har en bra relation i övrigt. Inte som att tjejen mördat någon. TS och flickvännen börjar närma sig 30 båda två och borde bete sig adekvat för sin ålder istället för att tjata fjortisproblem. Vuxna människor som ljuger/ältar om sexpartners är fan inte normalt.

Vem fan är du att avgöra vad som är normalt eller ej?

Uppenbarligen finns det folk som ej ser detta som en skitsak, på samma sätt som det finns dom, liksom dig, som tycker det är just en skitsak.

Är helt och håller upp till var och en att ha vilka krav/önskemål/preferenser man vill på en eventuell partner. På samma sätt som man får vara beredd på att ens förflutna kanske inte gillas/uppskattas av alla. Detta oavsett om det gäller att man mördat någon, knullat runt, är oskuld och/eller bajsade sig själv i munnen som tonåring.

Man får helt enkelt hitta någon som stämmer överrens med ens krav/önskemål/preferenser. För annars lär det förmodligen alltid ligga och gnaga inombords.

Och ja, ens förflutna kan helt klart beskriva/påverka vem du är som person idag. Konstigt vore det väl annars.
Citera
2012-01-19, 18:46
Medlem
Beyazmeleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarabelle

Herregud vad säger du? Klart man inte glömmer vem ens partner har tillåtit att komma så nära.....

Sex är en otroligt intim handling och klart man inte "kommer över" en sån sak om man verkligen älskar varandra och är varandras bästa vänner. Sånt gör ONT föralltid. Och det handlar inte om svartsjuka utan om kärlek.
Citera
2012-01-19, 19:30
Medlem
Agamantums avatar
Jag ser det som otrohet, att hon ljugit. Hade varit otrogen med 10-20 kvinnor, prostituerade eller vanliga spelar ingen roll, bara det är utan kondom.

Sen hade vi varit kvitt. Jag hade däremot sett till att vara förberedd inför en skilsmässa.

Ett av mina ex gjorde likadant, men inte efter 5 år (turligt nog). Vid första dejten berättade hon att hon knullat med "ett par" killar. Senare kom det fram att det var 60st. Men det var efter 4-5månader, fick pumpa informationen ur henne. Sen orkade jag inte med henne längre. Hela relationen är ett problem, eftersom jag utvecklade väldigt starka känslor för henne, och hon var väldigt snygg.

Idag har jag fortfarande inte kommit över henne helt trots att det är jag som dumpade.
Citera
2012-01-19, 19:39
Medlem
Beyazmeleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Jag ser det som otrohet, att hon ljugit. Hade varit otrogen med 10-20 kvinnor, prostituerade eller vanliga spelar ingen roll, bara det är utan kondom.

Sen hade vi varit kvitt. Jag hade däremot sett till att vara förberedd inför en skilsmässa.

Ett av mina ex gjorde likadant, men inte efter 5 år (turligt nog). Vid första dejten berättade hon att hon knullat med "ett par" killar. Senare kom det fram att det var 60st. Men det var efter 4-5månader, fick pumpa informationen ur henne. Sen orkade jag inte med henne längre. Hela relationen är ett problem, eftersom jag utvecklade väldigt starka känslor för henne, och hon var väldigt snygg.

Idag har jag fortfarande inte kommit över henne helt trots att det är jag som dumpade.

Hur kan du INTE ha kommit över henne? Tänk hur det ser ut när alla dom där 60 olika männen sprutar hennes fitta kladdig av sperma och att 120 händer har röst i hennes bröst OCH fitta.... Ett sånt smutsigt luder är du inte värd.
Citera
2012-01-19, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Vem fan är du att avgöra vad som är normalt eller ej?

Uppenbarligen finns det folk som ej ser detta som en skitsak, på samma sätt som det finns dom, liksom dig, som tycker det är just en skitsak.

Är helt och håller upp till var och en att ha vilka krav/önskemål/preferenser man vill på en eventuell partner. På samma sätt som man får vara beredd på att ens förflutna kanske inte gillas/uppskattas av alla. Detta oavsett om det gäller att man mördat någon, knullat runt, är oskuld och/eller bajsade sig själv i munnen som tonåring.

Man får helt enkelt hitta någon som stämmer överrens med ens krav/önskemål/preferenser. För annars lär det förmodligen alltid ligga och gnaga inombords.

Och ja, ens förflutna kan helt klart beskriva/påverka vem du är som person idag. Konstigt vore det väl annars.

Känns som att det här ungefär sammanfattar allting.... Bra
Citera
2012-01-19, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum

Fy fan vilken mardröm jobbigt, men du gjorde absolut rätt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in