2016-01-10, 01:15
Medlem
Jag ser inte att problemet är hur många hon haft sex med eftersom det ligger i hennes historia. Problemet är att hon inte var ärlig med det från början! Jag hade varit ärlig och aldrig kunnat ljuga min partner rakt upp i ansiktet.

Att hon legat med 40 pers säger inte så mycket egentligen eftersom detta är historia. Problemet är att din tillit till henne skadas.

Tycker du får känna efter själv, litar du på henne i övrigt?

Har ni en bra relation i övrigt?

Det är bara du som vet själv innerst inne hur du skall göra. Är det värt att lämna med tanke på att hon inte varit ärlig eller är detta något du kan förlåta henne för? Det viktiga är att ni kommunicerar och att det du skriver här även framkommer till henne.
Citera
2016-01-10, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Ganska gripande historia. Oavsett om vissa anser att 40 är lite, standard eller mycket så känns det inte riktigt som att det är det som är grejen. Grejen är att hon svek dig, du levde med en lögn i flera år och du baserade hela er intimitet på att hon kändes unik för dig. När hon sedan avslöjade allt så blev det också en 100 gånger större smäll. Då var det inte längre bara 40 andra killar, utan då var det 40 andra killar x varje gång du tänkt tanken att hon var unik för dig.
Jag förstår att all form av tillit och kärlek för henne försvann. Jag förstår att du inte var sugen på att göra något intimt med henne längre. Du hade mått bra av den versionen av verklighet som du levde i. När det visade sig att den var någon annan så blev det bara som att du blev lurad och sviken av livet sig själv.

Du kommer ju aldrig kunna nollställa det där, det har du också insett. Du kommer aldrig bli samma person som du var fram tills att du fick reda på det där för 6 år sedan. Du har en annan syn på tillit nu. Men mitt tips till dig, är att försöka se det som en erfarenhet. Ett tungt paket att bära på, men oftast är det de hårda erfarenheterna som utvecklar en som människa. Ta vara på varje dag som kommer framöver. Det kommer aldrig bli likadant igen, men det behöver inte betyda att all framtid nödvändigtvis måste vara skit heller.

Håller fullt med!!
Citera
2016-01-10, 16:08
Medlem
Låter ändå inte så farligt som du upplever det. Vissa saker är svår att avslöja i början av ett förhållande. Vissa saker avslöjas aldrig. Vore värre om hon är otrogen nu. Försök göra dina svartsjuka tankar till bränsle för att ha hett sex med henne. Ge henne sexstunder som får henne att falla totalt för dig.
Citera
2016-01-10, 16:59
Medlem
Ar ni fortfarande tillsammans?

Jag forstar dig med tanke pa att du har en helt annan installning till sex an manga andra svenskar. Vi som knullat runt an del i unga dagar ar inte lika negativt installda till tjejer som legat med manga, eftersom vi gjort det sjalv.

Men egentligen tror jag inte det ar bra att ligga runt mycket i unga dagar eftersom ens relation till sex blir ganska fuckad. Att sammanlanka sex med kanslor ar nog i langed valdigt sunt.
Citera
2016-01-10, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSheppard
Låter ändå inte så farligt som du upplever det. Vissa saker är svår att avslöja i början av ett förhållande. Vissa saker avslöjas aldrig. Vore värre om hon är otrogen nu. Försök göra dina svartsjuka tankar till bränsle för att ha hett sex med henne. Ge henne sexstunder som får henne att falla totalt för dig.
Har du ens läst vad du själv har skrivit ovan?

Varför skulle hon falla totalt för honom pga sexet? - Slampan har knullat i mängder. Vad får dig tro vår TS kan ge henne hon inte har redan upplevt med någon annan?

Det bästa hon kanske kan erbjuda är känslomässiga världen till honom, men även där är sexet och känslor sammanlänkade pga tidigare knullade partners.

Så med andra ord, TS kan dumpa horan och fortsätta med sitt liv.
Senast redigerad av maconero 2016-01-10 kl. 17:10.
Citera
2016-01-10, 17:10
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365
Efter hon berättat detta så har jag bara börjat skita i allt, blivit bi, har bajsfetischer och andra galna saker för mig, för jag bryr mig inte längre.
40 pers är ändå normalt för en svensk tjej år 2016, den siffran når de ofta innan de är 18 fyllda. Du gjorde misstaget att tro på vad en tjej säger, särskilt när det gäller antalet sexpartners och då slutar det med bajsfetischer. Dock så tycker jag att du gav upp lite för lätt, du skulle ha testat att smeta bajs på henne och sedan kopulerat, det kunde ha räddat ert förhållande.
Citera
2016-01-10, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maconero
Har du ens läst vad du själv har skrivit ovan?

Varför skulle hon falla totalt för honom pga sexet? - Slampan har knullat i mängder. Vad får dig tro vår TS kan ge henne hon inte har redan upplevt med någon annan?

Det bästa hon kanske kan erbjuda är känslomässiga världen till honom, men även där är sexet och känslor sammanlänkade pga tidigare knullade partners.

Så med andra ord, TS kan dumpa horan och fortsätta med sitt liv.

Sex är ju en extremt viktig del i ett förhållande, hon som har haft sex tidigare har ju då preferenser på vad hon gillar och inte gillar. Att hon stannade med TS måste ju tyda på att hon tycker om sexet.
Citera
2016-01-10, 17:13
Bannlyst
40 stycken. Herregud. Och du är fortfarande ihop med ludret. Du borde varit glad att det kom fram för att sen dumpa och se det som att knulla med en hora på bordell, vilket en del snygga tjejer gör utomlands i t.ex. Berlin för lite extra fickpengar, innan de kommer hem till Sverige och pojkvännen.

För någon riktig kvinna är det inte tal om här. Har man haft 1-3 max förhållanden innan vid den åldern, tyder det på att det är bra tjej. En som knullat med massa, är äcklig och sinnesrubbat skank, och har säkert gjort mycket mer än vad hon berättar. 40 stycken är nog bara toppen av isberget.

Jag borde tycka synd om dig, men du har dig själv att skylla. Dra innan horan blir gravid.
Senast redigerad av kostarskjortan 2016-01-10 kl. 17:20.
Citera
2016-01-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lodestone
Sex är ju en extremt viktig del i ett förhållande, hon som har haft sex tidigare har ju då preferenser på vad hon gillar och inte gillar. Att hon stannade med TS måste ju tyda på att hon tycker om sexet.
Sex är viktigt enligt vem... Dig eller TS?

Om du har någonsin besökt andra länder och kommit i kontakt med andra kulturer, blir det tydligt att verkligheten ser annorlunda.
Citera
2016-01-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maconero
Sex är viktigt enligt vem... Dig eller TS?

Om du har någonsin besökt andra länder och kommit i kontakt med andra kulturer, blir det tydligt att verkligheten ser annorlunda.

Öhhhh, bra fråga du ställde där faktiskt. Jag hade i tanken att i varje relation att sexet/kemin mellan varandra är viktigt, men så kanske inte är fallet. Men vadå, om inte sexet är njutbart vad är idéen med att bli ihop med någon?
Citera
2016-01-10, 17:28
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceHingsteen
40 pers är ändå normalt för en svensk tjej år 2016, den siffran når de ofta innan de är 18 fyllda. Du gjorde misstaget att tro på vad en tjej säger, särskilt när det gäller antalet sexpartners och då slutar det med bajsfetischer. Dock så tycker jag att du gav upp lite för lätt, du skulle ha testat att smeta bajs på henne och sedan kopulerat, det kunde ha räddat ert förhållande.
Haha nej det är verkligen inte normalt, det är en väldigt hög siffra.
Citera
2016-01-10, 17:31
Medlem
Vilken fjolla killen är. Hellre en brud som knullat 20-40st och har hög sexdrift än någon som legat med 2-3 st och ligger som en död fisk i sängen varenda gång och efter 1 år så ligger man max 1 gång i månaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in