2010-03-09, 03:59
Medlem
hej jag har hört att alla kvinnor som blir våldtagna rejält får orgasm. hur fan kan det ske om kvinnan blir våldtagen, makes no fucking sense?! ya tell me *doh* / Homer Simpsons.
Citera
2010-03-09, 04:06
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrpokemon
hej jag har hört att alla kvinnor som blir våldtagna rejält får orgasm. hur fan kan det ske om kvinnan blir våldtagen, makes no fucking sense?! ya tell me *doh* / Homer Simpsons.

Har din cell granne berättat det för dig eller?
Citera
2010-03-09, 04:08
Medlem
sudden84s avatar
och en massa kvinnor får orgasm hos gynekologen trots att ingen gillar att skreva i den stolen.. det där handlar om kroppsfunktioner som inte alltid hänger ihop med känslor och dylikt.

du är nog inte så smart nej
Citera
2010-03-09, 04:12
Medlem
ConservativeNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sudden84
och en massa kvinnor får orgasm hos gynekologen trots att ingen gillar att skreva i den stolen.. det där handlar om kroppsfunktioner som inte alltid hänger ihop med känslor och dylikt.

du är nog inte så smart nej

Killen verkar dock vara smartare än dig som spelar kunnig på internet. Frågeställningen är i mitt tycke inte så dålig faktiskt. En av de vanligaste fantasierna hos kvinnor är just att bli våldtagna. Detta innebär givetvis inte att de flesta faktiskt vill att det ska hända på riktigt.

Kroppsfunktioner är väl en lögn i sammanhanget? Orgasm är som jag förstått det en psykologisk reaktion snarare än en fysisk sådan.
Citera
2010-03-09, 04:17
Medlem
sudden84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConservativeNow
Killen verkar dock vara smartare än dig som spelar kunnig på internet. Frågeställningen är i mitt tycke inte så dålig faktiskt. En av de vanligaste fantasierna hos kvinnor är just att bli våldtagna. Detta innebär givetvis inte att de flesta faktiskt vill att det ska hända på riktigt.

Kroppsfunktioner är väl en lögn i sammanhanget? Orgasm är som jag förstått det en psykologisk reaktion snarare än en fysisk sådan.

så alla dessa kvinnor som kommer hos gynekologen trots att de känner sig riktigt obekväma ska alltså d drömma i hemlighet om att bli tagna i den situationen?
även om en del tjejer fantiserar om att bli våldtagna betyder inte det att de som blir det och råkar komma smyg-gillar det.
en del anordnar ju "våldtäkter" med pojkvänner eller kk's men det faller inte in i den här frågeställningen enligt mig.

killar kan komma ofrivilligt och få stånd ofrivilligt - på vilket vis skulle inte detta kunna gälla även kvinnor menar du?
Citera
2010-03-09, 04:17
Medlem
Vaaa?!

Nej, man får inte orgasm om man blir våldtagen.

Har heller aldrig någonsin hört att någon av mina kvinnliga kompisar fått det vid gynundersökning. Faen vilken konstigt påstående!!
Citera
2010-03-09, 04:19
Medlem
sudden84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumpa-
Vaaa?!

Nej, man får inte orgasm om man blir våldtagen.

Har heller aldrig någonsin hört att någon av mina kvinnliga kompisar fått det vid gynundersökning. Faen vilken konstigt påstående!!

fråga gynekologen istället för kompisarna så får du nog ett annat svar. och som alltid - ett svar gäller inte alltid alla.

suck
Citera
2010-03-09, 04:23
Medlem
Citat:
så alla dessa kvinnor som kommer hos gynekologen trots att de känner sig riktigt obekväma ska alltså d drömma i hemlighet om att bli tagna i den situationen?

killar kan komma ofrivilligt och få stånd ofrivilligt - på vilket vis skulle inte detta kunna gälla även kvinnor menar du?

1. Men det var ju precis det han sa, att det är skillnad på fantasi och praktik!
2. Komma ofrivilligt? Alltså att någon gnugga klittan tills man rent fysiskt kommer tänker du? Innan jag lärde mig _slappna av_ så jag kunde komma ordentligt var det ett jävla gnuggande, hände ingenting!
Citera
2010-03-09, 04:25
Medlem
Squalos avatar
Om brudarna blev så kåta av att bli våldtagna, så skulle inte negrerna i Afrika behöva torka ut sina fruars fittor för att det ska kännas som den sköna torra känslan dom upplever när dom våldtar. Dry sex kallas det. Mycket vanligt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dry_sex
Senast redigerad av Squalo 2010-03-09 kl. 04:32.
Citera
2010-03-09, 04:33
Medlem
sudden84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumpa-
1. Men det var ju precis det han sa, att det är skillnad på fantasi och praktik!
2. Komma ofrivilligt? Alltså att någon gnugga klittan tills man rent fysiskt kommer tänker du? Innan jag lärde mig _slappna av_ så jag kunde komma ordentligt var det ett jävla gnuggande, hände ingenting!

ja man kan komma rent fysiskt och vid en våldtäkt är det väl ändå inte gnuggande av klittan som är den storsta "stimulin" utan den ligger väl ändå på g-punkten om jag inte misstar mig? eller har du hört om våldtäkten "usch vad hemskt nån jag aldrig träffat förut fingerpullade mig under bron mitt i natten"?

ALLA har inte svårt att komma fysiskt bara för att du har haft det.
det finns för helvete kvinnor som kommer av att de cyklar.....

eller är alla exakta kopior av varandra nu plötsligt?
kan ingen fråga en gynekolog eller nåt? jag har gjort det men mig tror ni visst inte på

det är iaf väldigt spännande att det finns flera stycken som vet allt om allt här på fb. det känns ju tryggt
Citera
2010-03-09, 04:36
Medlem
sudden84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Om brudarna blev så kåta av att bli våldtagna, så skulle inte negrerna i Afrika behöva torka ut sina fruars fittor för att det ska kännas som den sköna torra känslan dom upplever när dom våldtar. Dry sex kallas det. Mycket vanligt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dry_sex

tror du också att en sak gäller alla? varför tror du det finns glidmedel att använda vid ett normalt samlag där båda vill? förutom om dom är bögar utan hetero så beror det på att alla kvinnor fungerar olika och det är inta alla som blir våta - alls. sen finns det dom som alltid går och droppar och allt däremellan.

jag antar att det är alldeles för tabu för en kvinna att komma rent fysiskt under en våldtäkt att ingen vill erkänna att det faktiskt är helt möjligt även om hon inte vill alls.
jisses
Citera
2010-03-09, 04:43
Medlem
Squalos avatar
Citat:
tror du också att en sak gäller alla? varför tror du det finns glidmedel att använda vid ett normalt samlag där båda vill? förutom om dom är bögar utan hetero så beror det på att alla kvinnor fungerar olika och det är inta alla som blir våta - alls. sen finns det dom som alltid går och droppar och allt däremellan.

jag antar att det är alldeles för tabu för en kvinna att komma rent fysiskt under en våldtäkt att ingen vill erkänna att det faktiskt är helt möjligt även om hon inte vill alls.
jisses
Glidmedel har man till Analsex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här