2010-03-08, 13:02
Medlem
Hej
Jo det är såhära, jag laddade ner ett program och när jag öppnade det hörde jag bara PIIP och alla enheter slutade att fungera såsom mus, tangetbordet, ljudet osv... jag har prövat att starta om och även felsäkert läge men värkar inte som om det fungerar.. kanske skulle systemåterställning hjälpa? men hur kan jag göra det när jag inte kan ens andvända musen eller tangetbordet? Jag har testat flera möss och tangetbord men värkar som om det är usb enheterna som har börjat krångla...
Allt annat värkar fungera felfritt för datorn startar och jag ser alla program poppa upp men bara det att jag inte kan använda musen eller tangetbordet, Jag har Vista för er som undrar.
Senast redigerad av kozin 2010-03-08 kl. 13:07.
Citera
2010-03-08, 13:04
Medlem
Fbadgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kozin
Hej
Jo det är såhära, jag laddade ner ett program och när jag öppnade det hörde jag bara PIIP och alla enheter slutade att fungera såsom mus, tangetbordet, ljudet osv... jag har prövat att starta om och även felsäkert läge men värkar inte som om det fungerar.. kanske skulle systemåterställning hjälpa? men hur kan jag göra det när jag inte kan ens andvända musen eller tangetbordet? Jag har testat flera möss och tangetbord men värkar som om det är usb enheterna som har börjat krångla...
Jag har Vista för er som undrar.

Vad var det för program som du laddade ner ?
Citera
2010-03-08, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fbadger
Vad var det för program som du laddade ner ?
http://www.mediafire.com/?jjyhojhukaj
Jag track sedan på "fix 2 windows.zip\ifix 2" windows när det hände:S
Senast redigerad av kozin 2010-03-08 kl. 13:08.
Citera
2010-03-08, 13:15
Medlem
Fbadgers avatar
Du har säkert tänkt tanken, men prova med något gammalt mus och tangenbord som inte är usb.
Gör en systemåterställning.
Citera
2010-03-08, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fbadger
Du har säkert tänkt tanken, men prova med något gammalt mus och tangenbord som inte är usb.
Gör en systemåterställning.
Tack så hemsk mycket!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in