Var hos läkaren idag, tänkte att jag kunde skriva det om någon med samma symptom kanske söker i framtiden och vill ha svar på vad det kan vara.
Jag var inne på blodprov och halsprov tidigare för någon månad sen och allt visade negativt, idag var det dock annorlunda. Jag har tydligen dragit på halsfluss som har satt sig i körtlarna i flera månader nu, ska käka penecillin i tio dagar och hoppas att jag slipper det i framtiden.