2012-09-28, 02:27
Medlem
malmomannens avatar
Tjena betongkid!
Råder dig till att inte besöka Valby Roses, är exakt samma typ av horor där som på istedgade,
så om du inte vill ha en tråkig resa denna gång med, välj en klinik!
Som jag skrivit tidigare gatu ludren kan vara riktiga guldkorn, men också jävligt hala..
Speciellt om man är ny på hela spelet med köpe sex.
har besökt Lisa på VR två ggr, ena gången var hon kanon andra försökta hon blåsa mig på mer och mer slantar allt efter tiden Inte varit där sedan dess, men ska inte bara slänga skit på dem då jag vet andra som älskar det stället, men var försiktig!
Plocka ett luder på klinik denna gång min vän, och besök Singha massage nu denna gång.
Där är bra service och kanon pris på deras happy hour senare på kvällen, 800 dkk för en timme , taget alla dagar i veckan!

Må väl och släng upp din story här efter besöket..

/M
Citera
2012-09-28, 02:37
Medlem
malmomannens avatar
En sak till betongkid, du som verkar slänga ut lite linor efter mörka damer..
Är du där i morgon innan kl 16 kan du ju möta tiffany Diamond, en av de absolut bästa och
mest lovordade horan under många år i köpenhamn, har själv besökt henne fyra gånger
Hon ger dig en grym tur ska jag lova, GFE, porriga djupa tungkyssar, brukar suga utan om man är fräsch! Missa inte denna Donna säger jag bara..hon finns på: http://www.seductiongirls.net/pigerne/tiffany/
Den Damen gör ingen besviken, varje gång man möter henne lyser hela hennes ansikte upp, sjukt

/M
Citera
2012-09-29, 20:50
Medlem
Santadunks avatar
Cassiopeia Stars har flera tjejer som jag tycker är riktigt heta, hetast av de jag hunnit av utbudet i Köpenhamn. Någon som varit där? Är stället bra?
Citera
2012-09-29, 22:03
Bannlyst
Tänkte bjuda en polare på en hora till hans födelsedag då han är singel. (Jag själv får ta några bärs och vandra längst ströget )
Han gillar tjejer med stora rumpor och lite åt latina/afrikan hållet, men även vita tjejer går bra antar jag. Observera menar inte feta tjejer, utan riktiga runda porr rumpor aka bubble butt..

Någon som vet var det finns i Köpenhamn? Några år sedan minns jag att det fanns en klinik med bara latina tjejer men har inte sett något på länge.
Requesting big butts!!!
Citera
2012-09-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Cassiopeia Stars har flera tjejer som jag tycker är riktigt heta, hetast av de jag hunnit av utbudet i Köpenhamn. Någon som varit där? Är stället bra?
Skulle nog säga att det är det bästa stället om man vill träffa snygga danska tjejer mellan 21-30.
Lite enfärgat utbud bara..
Citera
2012-10-04, 11:47
Medlem
Schamlippens avatar
Är i istedgade just nu och är kåt som fan. Är det okej att plocka upp gatu horor till hotell rummet? Sett ett par snygga som står utanför. Annars vart finns en bordell eller thai massage med he?
Citera
2012-10-05, 09:03
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schamlippen
Är i istedgade just nu och är kåt som fan. Är det okej att plocka upp gatu horor till hotell rummet? Sett ett par snygga som står utanför. Annars vart finns en bordell eller thai massage med he?

de flesta hotell säger inget när du tar med dig en hora in. på kvällen kan manbehöva muta dörrvakten men det är inga problem det heller. Annars har du ju flera klubbar på Istedgatan du kan gå in på och knulla och thaimasage finns på flera av sidogatorna. DU kan inte missa det om du inte är helt blind, eller för full eller drogad...

annars bara plocka upp en hora så visar hon dig en klubb ni kan knulla på
Citera
2012-10-06, 03:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
de flesta hotell säger inget när du tar med dig en hora in. på kvällen kan manbehöva muta dörrvakten men det är inga problem det heller. Annars har du ju flera klubbar på Istedgatan du kan gå in på och knulla och thaimasage finns på flera av sidogatorna. DU kan inte missa det om du inte är helt blind, eller för full eller drogad...

annars bara plocka upp en hora så visar hon dig en klubb ni kan knulla på

Vilka klubbar på istedgade kan man gå in o knulla? vad är utbudet? är det afrikanska tjejerna? pris?
Citera
2012-10-06, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dada-remix
Vilka klubbar på istedgade kan man gå in o knulla? vad är utbudet? är det afrikanska tjejerna? pris?
Det finns en mängd klubbar på tvärgatorna till istedgade mest thai dock.
Citera
2012-10-06, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nuron
Det finns en mängd klubbar på tvärgatorna till istedgade mest thai dock.

jag vill helst undvika thai o negrerna. eller finns det bara de på klubbarna? vad är priset för ett knull?
Citera
2012-10-13, 19:02
Medlem
Funderar att köra till Köpenhamn i kväll.
Hur är de med Istedgade?
Är de stor risk att bli lurad där?
Håller dom sig vid överens kommet tid servis pris? Ex. vi kommer överens om en 1 timme 1000kr med allt. eller riskerar jag att behöva förhandla under tiden?
Om jag inte har hotellrum fixar dom ställen till privat bruk, kostar de extra?
Har kollad lidet på Thaimassage B2B är de sex i det eller bara naken thaj som masserar?
Finns några bra barer där runt om eller på andra ställen med villiga flickor?
Jag är mest för Fkk. Men de är lidet långt till närmaste ställe
Citera
2012-10-18, 23:29
Medlem
meramans avatar
Hur är det under vinterhalvåret? Du kan det inte vara många horor ute på gatan va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in