Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-03-06, 18:54
Medlem
conter1s avatar
Jag har en "LaCie Desktop HDD Neil Poulton 1TB" och igår insåg jag att jag hade fyllt den. Så jag bestämmde mej för att radera lite (hade 27mb kvar). Jag raderar en film på 5gb, sen när jag ska kolla hur mycket minne som nu är ledigt så står det fortfarande 27mb... även fast filen inte finns kvar och om jag försöker lägga till en fil så säger den att hårddisken är full. Jag har tagit hårddisken till en annan dator och gjort samma sak Vad är problemet
Citera
2010-03-06, 18:57
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conter1
Jag har en "LaCie Desktop HDD Neil Poulton 1TB" och igår insåg jag att jag hade fyllt den. Så jag bestämmde mej för att radera lite (hade 27mb kvar). Jag raderar en film på 5gb, sen när jag ska kolla hur mycket minne som nu är ledigt så står det fortfarande 27mb... även fast filen inte finns kvar och om jag försöker lägga till en fil så säger den att hårddisken är full. Jag har tagit hårddisken till en annan dator och gjort samma sak Vad är problemet

Du skulle nog behöva spara över allting på en annan hårddisk och sedan formatera den hårddisk som du har problem med.
Citera
2010-03-06, 19:06
Medlem
..FAN..s avatar
Hade samma problem en gång med det visade sig bara att jag hade glömt att tömma papperskorgen
Citera
2010-03-07, 11:02
Medlem
conter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Hade samma problem en gång med det visade sig bara att jag hade glömt att tömma papperskorgen

Det fungerade
Citera
2010-03-07, 17:23
Medlem
hej tänkte låna denna tråden lite

jag köpte en extern hdd karbinet lr va det heter, och tänkte stoppa min gamla ps3 hdd i, datorn hittar hdden och har installerat den, men jag kommer inte in på den. tror de är fel filsystem men kan ju inte formatera om när jag inte kommer in på den, vad göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in