Jag kände nu efter att bara kört vista och w7 sen jag köpte min dator att det var dags att gå tillbaka till XP då alla old school spel fungerar bättre där. Så jag begav mig ut på internet och hitta den
här realesen och tyckte att den såg väldigt lämplig ut.
Bränner, startar om, börjar installationen. I slutet av installationen när den ska installera lite filer (antar jag) börjar den gnälla över att den inte kommer åt rundll32.exe och massa andra filer. Men trycker på OK ett par gånger och den snurrar sedan vidare och kommer till livet. När datorn startat upp har jag inget tema aktiverat så jag tänkte att jag skulle byta. Högerklickar på skrivbordet och trycker på properties och får detta fina meddelande:
"Windows cannot access the specified device, path, or file. You may not have the appropriate permission to access the item."
Jaha tänkte jag för mig själv och tänkte surfa på mitt frågetecken jag hade ovanför huvudet. Öppnar IE och får detta meddelandet:
"your current security setting do not allow this file to be downloaded."
Med korta ord, jag kan inte göra ett jäkla piss på min dator. Jag är så begränsad så jag inte ens kan öppna klockan och byta tid och datum.. Snälla underbara användare på FB, hjälp mig