2010-03-05, 17:39
Medlem
SinXs avatar
Hejsan!

Försöker desperat få en sändning från följande adress att spelas, men det vägrar fungera: http://www2.orebroll.se/playerfm/Pla...ge%20100303&##

I safari går det inte alls. I firefox kan jag spela upp några av avsnitten, men inte punkt nummer §9, vilken helt sonika vägras spela upp.

Får ni andra det att fungera med någon webbläsare?

Har Flip4mac installerat.
Senast redigerad av SinX 2010-03-05 kl. 17:42.
Citera
2010-03-05, 17:40
Medlem
windows media player funkar inte alls för mig i firefox

har aldrig gjort det, får alltid skit om att jag ska installera det men att installera hjälper inte
Citera
2010-03-05, 17:49
Medlem
Unikos avatar
Testa Chrome.
Citera
2010-03-05, 17:52
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniko
Testa Chrome.

Om du har chrome får du gärna testa och berätta om det funkade. Slipper jag ladda hem och installera det eftersom jag i övrigt inte kommer använda det.
Citera
2010-03-05, 17:54
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Om du har chrome får du gärna testa och berätta om det funkade. Slipper jag ladda hem och installera det eftersom jag i övrigt inte kommer använda det.

Funkar finfint. Det är för övrigt en rätt bra webbläsare, så tänk över det
Citera
2010-03-05, 17:57
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniko
Funkar finfint. Det är för övrigt en rätt bra webbläsare, så tänk över det

Funkar tyvärr inte för mig. Men chrome kan jag inte ens klicka på videolänkarna.
Citera
2010-03-05, 18:05
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Funkar tyvärr inte för mig. Men chrome kan jag inte ens klicka på videolänkarna.

Now that's weird. Inte en aning, lycka till iaf!
Citera
2010-03-06, 09:51
Medlem
V1P3Rs avatar
Citat:
Hejsan!

Försöker desperat få en sändning från följande adress att spelas, men det vägrar fungera: http://www2.orebroll.se/playerfm/Pla...ge%20100303&##

I safari går det inte alls. I firefox kan jag spela upp några av avsnitten, men inte punkt nummer §9, vilken helt sonika vägras spela upp.

Får ni andra det att fungera med någon webbläsare?

Har Flip4mac installerat.
Har en mac java? Isåfall kan det vara att java versionen är för gammal (noob på mac).
Citera
2010-03-06, 10:41
Medlem
StyleWarss avatar
Svischa iväg ett mail till den uppenbarligen förståndshandikappade webmastern att det inte är förenligt med den demokratiska principen att endast optimera webinnehåll för IE+Windows OS.

Berätta även att så gör inte ens ukrainska webmasters på sidor som erbjuder "Flickor med ballonger" och dylikt perverterat:http://www.metacafe.com/watch/228193/balloon_burst/

Så hur jävla svårt ska det vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in