2010-03-08, 14:16
Medlem
RageCBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMojo
haha nojjar du fortfarande hahahaha

låt dom stå där ute i kylan, tänd en joint och titta på dom bara, va fan ska dom göra så länge dom inte kommer in ?

Att tända en fet och titta på dom kanske inte är så smart?
Citera
2010-03-08, 15:57
Medlem
kingzyzs avatar
Om du inte har gått ur lgh ännu och sitter och nojjar
så rekomenderar jag att du sliter upp dörren och börjar veva
allt för att verka grön.

Gärna med nån form av stridsrop med! I kombo med vevandet.
Citera
2010-03-08, 17:11
Medlem
Citat:

låt dom stå där ute i kylan, tänd en joint och titta på dom bara, va fan ska dom göra så länge dom inte kommer in ?

Du kan då inte ha varit den smartaste i klassen.
Citera
2010-03-08, 18:56
Medlem
Citat:

kanske kan vara kul att kunna lämna lägenheten och kunna pissa rent eftersom att dom uppenbarligen vill ha tag på honom.

som sagt, du kan inte ha varit smartast i klassen.
Citera
2010-03-08, 19:01
Medlem
LaVickys avatar
Citat:

Klappmongo Din mamma lär ju vara stolt.
Citera
2010-03-09, 01:29
Medlem
Vilka rikspuckon det finns. Roligt att de ska sitta och vara balla; Tänd en join framför de inne i lägenheten! De kan inte göra något!

Undra vad de tänker med.

Lycka till med att provocera polisen. När såg du de senast?
Citera
2010-03-09, 10:29
Medlem
BigMojos avatar
kommer dom inte in så kommer dom inte in, så enkelt är det.
Citera
2010-03-09, 10:41
Medlem
BigMojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niklas_05
kanske kan vara kul att kunna lämna lägenheten och kunna pissa rent eftersom att dom uppenbarligen vill ha tag på honom.

sitt inne i lägenheten i 2 veckor och vänta på att bli ren. Låter som ett högst akademiskt och genomtänkt förslag.

som sagt, du kan inte ha varit smartast i klassen.

nope men en av dom. slog tanken dig att en polis som vill ha tag i en person INTE knackar på dörren och står utanför och väntar tills denna öppnar. dom ringer en låssmed så killen är körd så fort polisen bestämmer sig för att ta in honom.

Citat:
Ursprungligen postat av LaVicky
Klappmongo Din mamma lär ju vara stolt.

det är hon, men hon vet inte sanningen. vad har det med saken att göra.

Hade polisen misstänkt att där va en påverkad person lr droger i lägenheten så har dom en husrannsakan på mindre än 1 minut. inom 20min är där en låssmed där och inom 30min så är dom inne i lägenheten.

nog jiddrat med er mongon nu, ni vet uppenbarligen inte tillräckligt för att kunna diskutera detta med mig
Citera
2010-03-09, 15:23
Medlem
HampuZBs avatar
Citat:
Hade polisen misstänkt att där va en påverkad person lr droger i lägenheten så har dom en husrannsakan på mindre än 1 minut. inom 20min är där en låssmed där och inom 30min så är dom inne i lägenheten.

nog jiddrat med er mongon nu, ni vet uppenbarligen inte tillräckligt för att kunna diskutera detta med mig

Du tror inte polisen misstänker det om han ställer sig på balkongen och tar en joint?
Citera
2010-03-09, 15:40
Medlem
BigMojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HampuZB
Du tror inte polisen misstänker det om han ställer sig på balkongen och tar en joint?

läs gärna mina inlägg, men läs inte saker som inte står där.

Jag har aldrig sagt att han ska röka en joint framför polisen. Bara att han ska röka en joint. någon jävla balkong har det aldrig snackats om.

Att majoriteten här inne tror så talar väl för att diskussions nivån här inne är på samma nivå som cannabis debatter i högstadiet.

men varse god fortsätt ni...
Citera
2010-03-09, 16:22
Medlem
HampuZBs avatar
Citat:
läs gärna mina inlägg, men läs inte saker som inte står där.

Jag har aldrig sagt att han ska röka en joint framför polisen. Bara att han ska röka en joint. någon jävla balkong har det aldrig snackats om.

Att majoriteten här inne tror så talar väl för att diskussions nivån här inne är på samma nivå som cannabis debatter i högstadiet.

men varse god fortsätt ni...

Men ska han titta på snuten samtidigt måste han väl rimligtvis stå mer eller mindre inom synhåll för dom?
Citera
2010-03-09, 21:03
Medlem
No_lifers avatar
Hahaha köp ocb och rulltobak och rulla en joint liknande cigg med rouge och hela kittet och gå framför bilen och låtsas som du inte har ett hum om vad som pågår ? Ser dom att du har något som liknar en joint så blir det nog drag i luckan !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in