man har ju hunnit med några så kallade tabbar genom åren, första var väl min navelpiercing, blev boxad i magen bara några timmar efter jag gjort den, syskon är inte alltid så populära.
tog ut en relativt nygjord ögonbrynspiercing som ung, och ångrade mig dagen efter, så försökte få in den igen, lyckades, men fick en infektionefter bara nån dag så fick ta ut den igen, och ärret nu är inte så vackert...
dagen efter jag gjorde min septum så busade jag och min dåvarande pojkvän i soffan och han skallar mig, på nåt konstigt sätt underifrån, har aldrig haft så ont i hela mitt liv.
hade för korta smycken i mina snakebites ett tag, var gängpes på mina gamla så fick ta nåt ur piercinglådan, och det blev 2 st inv.gängade 6 mm stavar, slutade med att en av dem sjönk in i läppen på både insidan och utsidan, kunde lirka ut så man såg smycket från utsidan, men var tvungen att skära på insidan för att få ut smycket, tur man lär sig av sina misstag..och tur att min piercare är hjälpsam även under helgdagar, var smått panikslagen, sen har jag för mycket självbevarelsedrift för att skära själv..
tappade en schampooflaska på min halvläkta vertikala nipplepircing, den hakade givetvis fast och piercingen slets ut, inte helt, men tillräckligt för att gråta en skvätt.
töjde 2 hål i öronen och det blev för tätt mellan dem, det känns, dum nog som man är så fattade man inte att vävnaden faktiskt dog, så har en liten snopp på högra örat nu, går dock att dölja med rätt smycke
efter att jag gjorde min earl första gången så tittade jag i kors mest hela tiden utan att jag egentligen tänkte på det, så på väg hem efter jag varit på studion så går jag rätt in i en lyktstolpe, verkligen fullträff
sen är det väl saker som att bita i både läppiercingar och tungpiercing, fastna i tröjor och handdukar osv men det är ju sånt man får räkna med..och man lär sig eftersom, både att hantera smärtan, och undvika olyckan