2010-03-03, 11:20
Medlem
minipupps avatar
Jag vet inte vad jag har gjort men igår så blev den helt plötsligt seg och knapparna bytte plats, alltså man högerklickar med vänstra knappen nu, utan att jag har ändrat någon inställning.
Jag testade att ändra till Vänsterhänt och sen tillbaka till Högerhänt men inget händer, idag går den lätt att styra men det är fortfarande omvänt på knapparna.

Det är en Microsoft Wireless Arc Mouse om det skulle hjälpa.
Hjälp mig tack, vad ska jag göra?
Citera
2010-03-03, 15:53
Medlem
laserbeamzs avatar
Finns säkert en hel del finesser på en sån mus.. och vilket borde medföra att du har drivrutiner installerade till den?
OM du inte har det så installera. Kolla efter ändringar där, eller installera helt enkelt om drivrutinerna.
gl!
Citera
2010-03-03, 18:52
Medlem
minipupps avatar
Haha okej. Ehm jag fattade inte så mycket, jag klickade upp och tittade på Egenskaper för musen och där inne står det att den fungerar korrekt.
Jag tog en skärmdump för att visa hur det ser ut så här
http://sv.tinypic.com/r/33ctzrs/6

Vad ska jag göra?
Jag fattar inte vad som hände för det skedde mitt under användningen, jag surfade runt som vanligt och ändrade inga inställningar..
Citera
2010-03-03, 19:34
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minipupp
Haha okej. Ehm jag fattade inte så mycket, jag klickade upp och tittade på Egenskaper för musen och där inne står det att den fungerar korrekt.
Jag tog en skärmdump för att visa hur det ser ut så här
http://sv.tinypic.com/r/33ctzrs/6

Vad ska jag göra?
Jag fattar inte vad som hände för det skedde mitt under användningen, jag surfade runt som vanligt och ändrade inga inställningar..
Det kanske låter som en dum fråga men har du startat om datorn? Alltså, inte bara till viloläge och tillbaka, vilket händer om du stänger locket. Pröva att göra det om du inte har gjort det.
Citera
2010-03-03, 19:59
Medlem
minipupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Det kanske låter som en dum fråga men har du startat om datorn? Alltså, inte bara till viloläge och tillbaka, vilket händer om du stänger locket. Pröva att göra det om du inte har gjort det.
Okej, jag ställer mig i hörnet nu en kvart..
Jag tänkte att jag skulle testa det men det försvann ur skallen, nu har jag gjort det och nu funkar det som vanligt.
Tack för hjälpen när min hjärna sviker mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in