2010-03-02, 12:14
Medlem
DeusSanctis avatar
Jag hade laddat ned en fil nu i typ en vecka och var på 67% och så råkade jag slänga foldern med de filerna i papperskorgen. Insåg mitt misstag och lade tillbaka den där den skulle vara men nu började den om på noll igen. Kan man inte återuppta det på något sätt eller måste jag göra om allt från början?
2010-03-02, 12:17
Medlem
Lägg tillbaka filerna och tryck på "start" om det inte funkar så måste du ta bort allt och lägga till torrent filen igen, Finns inget annat val. tyvärr.
2010-03-02, 12:19
Medlem
DeusSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seriosa2
Lägg tillbaka filerna och tryck på "start" om det inte funkar så måste du ta bort allt och lägga till torrent filen igen, Finns inget annat val. tyvärr.
Ja, det är det jag gjort och det funkar inte.
Men vad fan i helvete, bara för att man flyttade på det i typ en minut???
Och jag har hållt på med det i en vecka nu??
2010-03-02, 12:20
Medlem
raggarsvins avatar
Om du lägger tillbaka filerna och startar torrenten så ska den "hasha" dvs. gå igenom det du hittils laddat ner och förstätta från där du slutade typ. Vet inte hur jag ska förklara riktigt .
2010-03-02, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
Ja, det är det jag gjort och det funkar inte.
Men vad fan i helvete, bara för att man flyttade på det i typ en minut???
Och jag har hållt på med det i en vecka nu??
Mm.. Det räcker med att du flyttar på filen i 1 sek, Det du gör är att du förstör själva "kontakten" och det kan du bara återskapa genom att ta bort allt och börja om igen.

Dom har inte kommit på ett sätt att kunna återskapa kontakten igen utan att man börjar om igen ifrån början, Tyvärr.
2010-03-02, 12:23
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Mm.. Det räcker med att du flyttar på filen i 1 sek, Det du gör är att du förstör själva "kontakten" och det kan du bara återskapa genom att ta bort allt och börja om igen.

Dom har inte kommit på ett sätt att kunna återskapa kontakten igen utan att man börjar om igen ifrån början, Tyvärr.
Testa göra detta först: Stäng av torrenten och ta bort den från utorrent, radera mappen (inte mappen som var 67% klart utan den som antingen dyker upp en ny i torrent-mappen). Lägg in mappen so har 67% klar i torrentmappen, eller där du sa åt torrenten att ladda ner till, och starta torenten igen.
2010-03-02, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Testa göra detta först: Stäng av torrenten och ta bort den från utorrent, radera mappen (inte mappen som var 67% klart utan den som antingen dyker upp en ny i torrent-mappen). Lägg in mappen so har 67% klar i torrentmappen, eller där du sa åt torrenten att ladda ner till, och starta torenten igen.
Funkar inte, det kan du själv prova
2010-03-02, 12:33
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Funkar inte, det kan du själv prova
Visst, jag har inte tagit bort en filer medans utorrent laddar ner dom, men jag har stängt av en torrent och tagit bort torrenten sen flyttat mappen och startat torrenten igen och den "hashar" då, altså kollar vad jag har laddat ner och inte. Men det kanske inte är samma sak?
2010-03-02, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Visst, jag har inte tagit bort en filer medans utorrent laddar ner dom, men jag har stängt av en torrent och tagit bort torrenten sen flyttat mappen och startat torrenten igen och den "hashar" då, altså kollar vad jag har laddat ner och inte. Men det kanske inte är samma sak?
Nepp, det är inte samma sak..
2013-06-15, 14:10
Medlem
HEY, jag har fått ett dunder problem och jag har ingen aning om hur jag ska fixa det
iaf... allt funkade som det skulle, sen slutade det bara funka.. alltså.. när jag laddar ner så laddar det ju ner, sen står det att det är klart, och det är ju klart, men filen finns inte :s? testat flera gånger med olika filmer osv, när jag söker på filmen på datorn så kommer inget upp och när jag öppnar filmer från utorrent så kommer jag till en mapp som heter hel, och den är tom.
Någon som vet hur man kan fixa sånt?
2013-06-15, 16:23
Medlem
TorrentLovers avatar
Recheck?
2013-06-15, 19:50
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
Jag hade laddat ned en fil nu i typ en vecka och var på 67% och så råkade jag slänga foldern med de filerna i papperskorgen. Insåg mitt misstag och lade tillbaka den där den skulle vara men nu började den om på noll igen. Kan man inte återuppta det på något sätt eller måste jag göra om allt från början?

Sök eller ställ frågorna i den stora tråden -> https://www.flashback.org/t1793101

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in