2010-03-02, 01:27
Medlem
fjiskens avatar
Som topic lyder: Hur orkar ni stordragare dra så mycke? Hur orkar ni ens runka? Man läser ju om folk som tycker att dom har stora uppehåll när dom inte runkar på ett par dagar, och om folk som med "lätthet" kör en 4-5 ggr/dagen..

Tröttnar ni inte? Vad är det som får er att runka så ofta? Fan efter att jag skaffade mitt första "riktiga" förhållande me en brud (va kan de vara.. 3 år sen?) så har ja fan knappt runkat något, har helt enkelt inte funnit lusten till det.

Så, alla ni storrunkare, ge mej ett svar!
Citera
2010-03-02, 01:32
Avslutad
Skulle inte kalla mig storrunkare men jag har inga problem att runka 2-3 gånger om dagen EFTER jag HAFT sex (samma dag alltså)
Citera
2010-03-02, 01:33
Medlem
Aidsdrabbatmongos avatar
Haha vafan! får man ingen fitta kan man lika gärna runka, vad spelar det för roll egentligen?
Men 4-5 gånger verkar något overkill, kuken lär ju gå av efter ett tag
Citera
2010-03-02, 01:39
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aidsdrabbatmongo
Haha vafan! får man ingen fitta kan man lika gärna runka, vad spelar det för roll egentligen?
Men 4-5 gånger verkar något overkill, kuken lär ju gå av efter ett tag
Haha jo menar de! Minns back in the days (nåt år sen haha) när jag o min dåvarande nyligne blivit tillsammans, då snitta man väl en 3ggr om dan iaf, och fan, efter tredje gången så va nog knulla de sista man tänkte på (även fast man ibland körde en 4e..).

Men fattar fortfarande inte, vad är det som driver er att runka så ofta? Överkåta? Släpper inte det efter första, elelr har ni hamnat i ett "runkberoende"? Måste ni runka, likt en tvångstanke?
Citera
2010-03-02, 01:49
Medlem
jmo_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Som topic lyder: Hur orkar ni stordragare dra så mycke? Hur orkar ni ens runka? Man läser ju om folk som tycker att dom har stora uppehåll när dom inte runkar på ett par dagar, och om folk som med "lätthet" kör en 4-5 ggr/dagen..

Tröttnar ni inte? Vad är det som får er att runka så ofta? Fan efter att jag skaffade mitt första "riktiga" förhållande me en brud (va kan de vara.. 3 år sen?) så har ja fan knappt runkat något, har helt enkelt inte funnit lusten till det.

Folk runkar väl av olika anledningar skulle jag tro. Kåthet, vana, ovana, avkoppling - stresshantering mm
Citera
2010-03-02, 01:49
Medlem
xFAMILJEFESTxs avatar
Citat:
Men fattar fortfarande inte, vad är det som driver er att runka så ofta? Överkåta? Släpper inte det efter första, elelr har ni hamnat i ett "runkberoende"? Måste ni runka, likt en tvångstanke?
jag brukar dra mig några ångest-runk, men blir oftast inte fler än 2 om dagen.
Citera
2010-03-02, 03:06
Medlem
Citat:

Får aldrig "the real thing".
So there you have it.
Citera
2010-03-02, 03:10
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Som topic lyder: Hur orkar ni stordragare dra så mycke? Hur orkar ni ens runka?
Haha tänker genast på en sån här: http://www.bilassistans.se/media/451%202.jpg

Hahaha

On.topic, det är inte så svårt, är man kåt så är man.
Citera
2010-03-02, 03:11
Medlem
Man har helt enkelt väldigt lite liv och väldigt tråkigt samt saknar flickvän, frågan är om det är mer värt att lägga tiden på att hänga här dagarna i ända istället eller om det är bättre att runka? Endel gör väl både och antar jag iofs ...
Citera
2010-03-02, 12:47
Medlem
Whitesnakes avatar
Jag har flickvän och ja vi har mycket sex. Men jag måste ändå runka 2-4 ggr/dag.. Blir kåt som fan.... Trodde det var så för väldigt många?
Citera
2010-03-02, 12:54
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitesnake
Jag har flickvän och ja vi har mycket sex. Men jag måste ändå runka 2-4 ggr/dag.. Blir kåt som fan.... Trodde det var så för väldigt många?

Okej, känner du att du verkligen måste runka, eller tänker du typ "Fan va boring ja har, ja drar mig i snasen."?
Citera
2010-03-02, 13:08
Medlem
Whitesnakes avatar
Citat:
Okej, känner du att du verkligen måste runka, eller tänker du typ "Fan va boring ja har, ja drar mig i snasen."?

Det kan vara lite olika.. Det är ju skönt eller hur? Så va fan när man inte har något att göra funkar det alltid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in