2010-02-28, 22:43
Medlem
Kan någon berätta för en utsocknes om Blue Vision och Haga är rena prostitutionsklubbar eller någon blandning av prostitution och swingerklubb?

Dvs går vanliga par/kvinnor också dit eller är det bara proffs?

Någon som varit där eller känner någon som varit där?
Citat:
– Han tog också med mig till sexklubbarna Blue Vision och Haga Video i Stockholm. Han ville titta på när jag hade sex med flera andra män samtidigt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6681655.ab
Citera
2010-03-01, 08:02
Medlem
Frågan är ganska lätt att svara på, det är en blandning av båda, beroende på vilken dag du går.
Helger är det mera par, kvinnor.
Citera
2010-03-01, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FCKD
Frågan är ganska lätt att svara på, det är en blandning av båda, beroende på vilken dag du går.
Tack för svaret-då vet jag lite mer om jag beger mig till storstan.

Vill man "swinga" med "vanliga" svensssons är det helgen som gäller

Och undvika "bordellköret" mitt i veckorna

Samtidigt belyser det lite svårigheten/tiden det tog att spana på polischefen-man kunde inte direkt se om han var där som "vanligt par" eller med en trafficking-tjej.

2010-03-01, 17:30
Medlem
nuendasts avatar
så man går bara dit å hoppas det dyker upp nån som vill knulla? eller vad?
Citera
2010-03-03, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
så man går bara dit å hoppas det dyker upp nån som vill knulla? eller vad?

mja det kan juh vara en fördel om du "hyr en film" annars lär juh inte personalen visa dig var du ska stå för att bli knullad eller om du nu hade tänkt att suga av någon
Citera
2010-07-05, 11:11
Medlem
Vrängar'ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCKD

Du kanske vet mer än mig, men fet protest. Haga är ganska smutsigt, men Blue Vision? Fullt upplyst lokal på ca 80 (?) kvm, 5 runkbås, ett kilo taffliga p-våfflor samt lösvaginor. Knappast ett knullhak.

Offtopic: Nej, jag är inte en mongolid som bumpar trådar från stenåldern. Läste en artikel om GL och skrev in sökorden "Haga video" här på forumet.
Citera
2010-11-09, 17:36
Medlem
De finns en "bio-del" som kostar 60 bucks,går du in där så står gubbarna o runkar sina kukar som tokiga. Enda gången jag sett en tjej där är när jag tog med en in på fyllan. Vi knullade i ett bås medans vi hörde alla gubbar viska "han har en tjej med sig". Så nog kan man knulla där allt. Det finns faktiskt säng där inne också,dock skulle jag aldrig använda den... Om man står själv därinne o runkar till en av storbildskärmarna så kommer det ganska snabbt fram någon(man) och vill runka ens kuk. Inte min kopp the,men om du vill ha en handtrall så e de bara o gå in på BV. De har dessutom gloryholes i vissa bås längst in,ifall man inte vill se att det är en skäggig,hårig spinkig gammal gubbe som slafsar på ens kuk.
Citera
2010-11-09, 17:38
Medlem
Och nej,några horor har jag aldrig sett på BV,haga vet jag inte,men skulle inte tro det heller. Har dock hört talas om någon som knullade en hora i ett runkbås och åkte dit,vet inte vilket hak det va på,men det är nog extremt sällsynt.
Citera
2010-11-09, 17:40
Medlem
Hade varit jävligt fett om man varit på BV när "Herr klänning" va där o fulade sig,tänk att ha det filmat med mobilen innan han åkte dit
Citera
2013-08-06, 00:03
Medlem
Så vadå, Haga Video är en bordell? Hajar inte...och polisen gör ingenting?
Citera
2013-08-06, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Så vadå, Haga Video är en bordell? Hajar inte...och polisen gör ingenting?
Det är väl inte prostitution om folk knullar gratis?
Citera
2014-10-23, 11:42
Medlem
Någon med lite nyare erfarenheter från dessa ställen? Funderar på att prova gå på haga någon dag...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in