2004-11-06, 10:21
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
Well, säsongen 2004 är över. Kanske dags att låta denna tråd gå till de sälla jaktmarkerna nu? Vi alla vet hur det slutade.

Håller med. Aktivitetsnivån är ju inte riktigt på topp här längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
Ny säsong väntar och jag äter upp min hatt om inte MS kommer att rula ånyo. Nån som vill sätta emot?

Jag vill! ...fast jag vågar nog inte. Schumi och Ferrari bör hålla i ensamt majestät minst ett år eller två till.

Tycker iaf att det varit en rolig säsong med många roliga race. Fajterna bakom Schumi var emellanåt otroligt spännande. Kul också att BAR verkar ha kommit för att stanna (iaf en stund) i toppen. Nu väntar vi bara på att det på allvar ska lossna för Toyota, så kan det bli ett riktigt ruggigt krig om platserna 2-8.

Mvh Ace
Citera
2004-11-10, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Håller med. Aktivitetsnivån är ju inte riktigt på topp här längre.
Tycker iaf att det varit en rolig säsong med många roliga race. Fajterna bakom Schumi var emellanåt otroligt spännande. Kul också att BAR verkar ha kommit för att stanna (iaf en stund) i toppen. Nu väntar vi bara på att det på allvar ska lossna för Toyota, så kan det bli ett riktigt ruggigt krig om platserna 2-8.

Mvh Ace

Jag tror att Trulli & Ralf kommer att få fart på Toyota. Mike Gascoyne är en mycket skicklig designer som har värvats från Renault. Det var han som stod bakom "renoveringen" av Årets Toyota. Jag vågar lova, att nästa år kommer det at gå betydligt bättre för Toytota. En förhoppningsvis bra bil + 2 mycket snabba förare.

Trulli har i år äntligen fått chansen att visa sig från sin bästa sida. Det är ett stort misstag av Renault att låta honom gå.
Citera
2024-07-06, 05:59
Medlem
Pale Riders avatar
Fan vad den här tråden åldrats med värdighet.
Snygga members och coola avatarer.
Allt var verkligen bättre förut.
Senast redigerad av Pale Rider 2024-07-06 kl. 06:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in