• 1
  • 2
2010-03-01, 08:50
Medlem
Sunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esbjorn
Men är det inte så att bloggen görs en privatperson, som får del i kakan om han lurar folk att köpa
skiten, Tror det registreras att köparen kommer från hans skitblog. På så sätt kan ju inte företaget bli stämt för att ha pysslat med falsk markandsföring ?

Det har dykt upp "bloggar" med i stort sett samma text fast på engelska också, och jag vill minnas att det rentav var exakt samma bilder.
Citera
2010-03-01, 10:20
Medlem
Jensofswedens avatar
Vill du ha en naturlig fettförbrännare så kolla in detta istället:

http://traningslara.se/blogg/mjolkpr...ttforbrannare/
Citera
2010-03-01, 10:30
Medlem
Skaffa aldrig något med acai då allt är skit. Acai är ett väldigt nyttigt bär med mycket antioxidanter inget mer.

Deras "free trials" kommer tvinga på dig att betala kanske 500kr i månaden och det kan vara svårt att avbeställa skiten då dom är svåra att nå och sådant. Tänk på att det nästan alltid är så på alla free trial så se upp och läs vad det står.

Jobbar med internet marknadsföring så vet vad dom gör men promotar aldrig deras produkter.

ALLA som säger att dom är bra och visar en sida på sin blogg eller liknande är "affiliates" som får pengar för att du skaffar det. Dom är oftast privat personer eller små företag. För acai brukar det liga runt $40. Varit populärt i 1 år mest i USA men håller på att dö ut.
Senast redigerad av arsde 2010-03-01 kl. 10:35.
Citera
2010-03-03, 14:45
Medlem
Pumpkings avatar
Vad fan är egentligen "Vaggeryd" för ort? Det är ju inte första gången jag stöter på denna i kombination med fejkade personer som sägs bo i Sverige, och då alltså i princip alltid Vaggeryd. Varför just Vaggeryd? Är det det första lilla svenska samhället som kommer upp i deras databas när de ska göra skräddarsydda fejkannonser för svenskar?
Citera
2010-03-03, 14:49
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryH
Vågar man tro på detta ? Tänkte beställa och prova men vet inte om det är scanningsida eller bara bullshit, någon som vet nått om detta preparat ?

http://www.thermocoreacai.com/lp2/?a...t=Acai+Extreme

Hittade först det på den här "bloggen" http://johanssida.com/2/?c=89&cl=5272330

Och den där "Adam300" som kommenterat "Johan"s blogg.. Passade han på att skaffa sig en klumpnäsa under perioden som han testade kosttillskottet eller?
Citera
2010-03-03, 15:43
Medlem
fan alltså tack för flashback x) höll på att beställa skiten god trogen, lat och naiv som jag är , innan jag såg en lurig text:

"By clicking order you agree to enroll in the trial membership program which starts today, and after the trial expires, we will bill you for you a one-time membership fee of €99.95."

Då tänkte jag, bäst att kolla bästa sidan för upplysning, flashback!
Nej tacka vet jag att betala nära 1000kr för en trial
Citera
2010-03-09, 20:08
Medlem
Ekkis avatar
När det är för bra för att vara sant så är det nog också det,
kolla alltid flashback innan ni gör NÅGOT annat

http://300moviewrkoutblog.com/

Väldigt likt va?
Citera
2010-03-10, 13:42
Medlem
Jeeppes avatar
Är också nyfiken, kan ju vara roligt att få hem en burk gratis.. men har ingen lust att hålla på och jaga dom för att jag skrivit upp mig på något som jag sedan får betala för!
Citera
2010-03-11, 00:13
Medlem
Ekkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeeppe
Är också nyfiken, kan ju vara roligt att få hem en burk gratis.. men har ingen lust att hålla på och jaga dom för att jag skrivit upp mig på något som jag sedan får betala för!

Ta det riiiiiiiiktigt lugnt, får du hem en burk gratis så får du nästan alltid betala! Om du har riktigt röta så kommer du över ett erbjudande där du bara behöver betala frakten, men har aldrig hört talas om det. Ofta får du betala något i stil med $100 för medlemskap osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in