Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-06, 07:56
  #25
Medlem
Fulöls avatar
Omöjligt regga sig?

Min sambo vill bli medlem men får hela tiden ett felmedelande när hon verifierar koden på fyra bokstäver. Den är med 100% säkerhet rätt men godkänns ändå inte. Varför låstes förresten tråden om buggrapporter?
Citera
2010-06-06, 08:37
  #26
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulöl
Min sambo vill bli medlem men får hela tiden ett felmedelande när hon verifierar koden på fyra bokstäver. Den är med 100% säkerhet rätt men godkänns ändå inte.

Har ni provat att rensa cookies och cashminnet som avser browsern?
Citera
2010-06-06, 09:30
  #27
Medlem
Fulöls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Har ni provat att rensa cookies och cashminnet som avser browsern?
Ok tackar för hjälpen.
Citera
2010-06-16, 21:14
  #28
Medlem
Verifieringskod

Har en arg kompis på msn som undrar varför han inte kan göra en andvändare här? det står hela tiden att han skrivit fel verifieringskod när han ska bli medlem.
Citera
2010-06-26, 22:48
  #29
Medlem
Går inte att verifera koden på flashback?

Vad är det som är fel eller vad gör vi för fel? Jag och min bror försöker skapa ett konto åt honom men det funkar inte. Är det så att det är något fel just nu på flasback eller vad?

Det som händer är att när vi ska verifiera koden så säger dom att det är fel kod! har provat hundra gånger men det går inte!

Någon som vet vad det är för fel?
Citera
2010-06-26, 22:57
  #30
Medlem
Hade samma probleem när jag körde med Chrome, bytte till IE då fungerade det.
Citera
2010-06-26, 22:59
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArnoldVice
Hade samma probleem när jag körde med Chrome, bytte till IE då fungerade det.

Vad menar du med Crome, IE? (är inte så super kunnig på datorer)
Citera
2010-06-26, 23:02
  #32
Medlem
Napoleonsayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madness009
Vad menar du med Crome, IE? (är inte så super kunnig på datorer)

Webbläsare.
Citera
2010-07-23, 15:39
  #33
Medlem
Kompis med registreringsproblem

Hej jag har en tjejkompis som inte går av för hackor, men hon har allvarliga problem med att registrera sig på forumet. Så vad kan det vara för fel? Hon är inte bannad sedan tidigare.
Citera
2010-07-23, 15:42
  #34
Medlem
Skogensprinss avatar
Du vill inte börja med och säga vad det är som inte funkar, lite mer specifikt alltså?

Citera
2010-07-23, 15:54
  #35
Medlem
lendrygghs avatar
"Allvarliga problem"?
Det tar tre dagar för att få tillträde som medlem, efter registrering på Flashback Forum.
Citera
2010-07-23, 15:57
  #36
Medlem
Ja alltså hon fyller i uppgifterna och den där slumpkoden som man ska signera med, men det fungerar inte. Hon har försökt många gånger men det är något som gör att det inte fungerar. Koderna kan man kanske se fel på någon enstaka gång men inte mer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback