2010-02-26, 15:05
Medlem
Tjenare, ska först ta och be om ursäkt för om jag lägger denna i fel tråd, admin var snäll att flytta den då.

Jo det är så att jag precis har formaterat om min dator och jag vet inte vad jag har för ljudkort, det är hyffsat gammalt och gjort av Creative, det är det ända jag vet. Det står inget på kortet vad det är för modell eller så, så nu vänder jag mig till er och undrar hur jag ska ta mig tillväga?
2010-02-26, 15:11
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dA.J
Tjenare, ska först ta och be om ursäkt för om jag lägger denna i fel tråd, admin var snäll att flytta den då.

Jo det är så att jag precis har formaterat om min dator och jag vet inte vad jag har för ljudkort, det är hyffsat gammalt och gjort av Creative, det är det ända jag vet. Det står inget på kortet vad det är för modell eller så, så nu vänder jag mig till er och undrar hur jag ska ta mig tillväga?

Nu är visserligen mina windowskunskaper lite mossiga men brukar gå att få reda på det mesta med hjälp av SIW.

http://www.gtopala.com/
2010-02-26, 15:22
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Sök på frågan så lär du finna trådar där man tipsar om olika program där maskinspecifikation presenteras.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in