2010-04-02, 00:10
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oehae
Jag tror frun har lämnat honom och flyttat till annan ort med barnen.
...
Detta är sjukt och jag tycker att straffet är alldeles för kort.

Tack för att du delar med dig. Det var en bra post av dig tycker jag.

Jag vet inte om straffet är så kort egentligen. Du säger ju själv att frun tog barnen och lämnade honom. Då är han en pappa som inte får träffa sina barn och det är ju ett straff som varar hela livet ut.

Tyvärr är också hans familj ett slags brottsoffer, inte bara flickan han våldtog.
Citera
2010-06-10, 00:11
Medlem
Var precis inne på birthday.se och såväl Peter som hans fru är skrivna på Strandvägen fortfarande....Hur kan man fortsätta bo tillsammans efter att ens man har sexuellt utnyttjat barnens kompis??? Både frun och Peter verkar finnas på Facebook, dock med stängda konton....
Citera
2010-10-14, 14:05
Medlem
Det som är intressant nu är att på deras adress finns nu en Richard Karlsson registrerad med samma personnummer som uslingen Peter Blondell. Känns riktigt obehagligt att han har bytat namn, han hette för övrigt Richard som mellannamn tidigare. Än mer fantastiskt är att frun och barnen bor kvar på denna adressen också. Snart är han nog tillbaks i Lomma igen men med nytt namn och hoppas att allt ska vara glömmt......
Citera
2010-10-14, 14:10
Medlem
Carl Serungs avatar
Eftersom samtliga i Lomma med omnejd vet vem denne filur är är det bara en tidsfråga innan han "råkar illa ut"..
Citera
2010-10-31, 03:24
Medlem
yussufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RichardKarlsson
Det som är intressant nu är att på deras adress finns nu en Richard Karlsson registrerad med samma personnummer som uslingen Peter Blondell. Känns riktigt obehagligt att han har bytt namn, han hette för övrigt Richard som mellannamn tidigare. Än mer fantastiskt är att frun och barnen bor kvar på denna adressen också. Snart är han nog tillbaks i Lomma igen men med nytt namn och hoppas att allt ska vara glömmt......

Det låter onekligen som att frun inte alls har lämnat honom, rimligen borde han annars vara skriven på kåken. Måhända rena rama alkoholistfrusyndromet. Han drar säkert snyfthistorier om "justitiemord" och sånt...

Han lär väl dyka upp där igen. Efter ett nytt intetsägande namn, helskägg, rakad skalle, 15 kg extra bukhäng så kan han väl gå under benämningen "ny sambo". Jag skulle tro att den där byhålan Lomma snart kommer att ha ett medborgargarde som ser som sin uppgift att snöra upp honom i pungen mot ett träd. Kanske de kan ta gummiband. Han gillar ju gummiband runt k*ken, såg jag i domen...

Snart dags för lantisarna att värma upp tjäran och ha fjädrarna i beredskap, det lär väl bli frigivning för svinet någon gång i slutet av sommaren 2011.

Trist att barnen dras med i detta! Jag undrar hur mamman förklarar för dem varför deras pappa är borta...
Citera
2010-10-31, 03:30
Bannlyst
Kan frun vara kvarskriven på adressen? Alltså ha flyttat och har hemlig adress?
Citera
2010-10-31, 04:12
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacobell
Var precis inne på birthday.se och såväl Peter som hans fru är skrivna på Strandvägen fortfarande....Hur kan man fortsätta bo tillsammans efter att ens man har sexuellt utnyttjat barnens kompis??? Både frun och Peter verkar finnas på Facebook, dock med stängda konton....

Bara för att frun fortfarande är skriven på adressen så betyder det nödvändigtvis inte att hon bor kvar där.
Citera
2010-10-31, 10:57
Medlem
zigenarpacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Eftersom samtliga i Lomma med omnejd vet vem denne filur är är det bara en tidsfråga innan han "råkar illa ut"..

Om du med 'råkar illa ut' menar att man i värsta fall tisslar och tasslar bakom hans rygg, så ja, troligtvis.
Citera
2010-11-01, 03:19
Medlem
yussufs avatar
Jag undrar om hans namne på samma gata (Strandvägen 221), tycker om att han (svinet på Strandvägen 241 alltså) har tagit just det namnet.

http://www.birthday.se/sok/?f=richard&l=karlsson&c=lomma
Citera
2010-11-01, 03:40
Medlem
emdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yussuf
Jag undrar om hans namne på samma gata (Strandvägen 221), tycker om att han (svinet på Strandvägen 241 alltså) har tagit just det namnet.

http://www.birthday.se/sok/?f=richard&l=karlsson&c=lomma

Vilken sjuk fan, försöker han få sin granne i trubbel?
Citera
2010-11-01, 05:32
Medlem
NEXUS100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacobell

Sökte på P*ter B*ondell på ratsit.se och det finns bara en person i sverige med det för & efternamnet.

Borde vara denne då:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000429935932
Citera
2010-11-02, 15:59
Medlem
yussufs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NEXUS100
Sökte på P*ter B*ondell på ratsit.se och det finns bara en person i sverige med det för & efternamnet.

Borde vara denne då:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000429935932

NEJ, NEJ, NEJ! Han är inte ens inblandad. "Vår" Peter Blondell har raderat sig från Facebook, men som vi alla vet så är vår vän Googles cache. Någon vaskade fram hans bild som har funnits på, tror jag det var, StayFriends.se . Han ser ut så här:

http://2m8o.se/i2Tf438df
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in