Citat:
Ursprungligen postat av RichardKarlsson
Det som är intressant nu är att på deras adress finns nu en Richard Karlsson registrerad med samma personnummer som uslingen Peter Blondell. Känns riktigt obehagligt att han har bytt namn, han hette för övrigt Richard som mellannamn tidigare. Än mer fantastiskt är att frun och barnen bor kvar på denna adressen också. Snart är han nog tillbaks i Lomma igen men med nytt namn och hoppas att allt ska vara glömmt......
Det låter onekligen som att frun inte alls har lämnat honom, rimligen borde han annars vara skriven på kåken. Måhända rena rama alkoholistfrusyndromet. Han drar säkert snyfthistorier om "justitiemord" och sånt...
Han lär väl dyka upp där igen. Efter ett nytt intetsägande namn, helskägg, rakad skalle, 15 kg extra bukhäng så kan han väl gå under benämningen "ny sambo". Jag skulle tro att den där byhålan Lomma snart kommer att ha ett medborgargarde som ser som sin uppgift att snöra upp honom i pungen mot ett träd. Kanske de kan ta gummiband. Han gillar ju gummiband runt k*ken, såg jag i domen...
Snart dags för lantisarna att värma upp tjäran och ha fjädrarna i beredskap, det lär väl bli frigivning för svinet någon gång i slutet av sommaren 2011.
Trist att barnen dras med i detta! Jag undrar hur mamman förklarar för dem varför deras pappa är borta...