• 1
  • 2
2004-03-25, 23:59
Bannlyst
BM3 och Foxy är inte samma sak...BM3 = 10 mg 4-Acetoxy-DET...Foxy = 10 mg 5-meo-dipt...Jag märkte dock skillnader, inte alls lika mycke bodyload på BM3 bland annat, men färgmässigt o så var de rätt likt Foxy, men jag tycker BM3 är bättre pga av den känns snällare mot kroppen o inte alls lika påfrestande som 5-meo-dipt kan vara, iofs så gillar jag den också =)

Citat:
Ursprungligen postat av Viceguy1
Blue Mystic 3 Är samma som Blue Mystic 2, har ätit BM2 och foxy ett antal gånger, och jag kände ingen skillnad :/
Citera
2004-03-26, 10:28
Medlem
DevilDists avatar
Men om nu BM3 innehåller 10mg 4-Acetoxy-DET så borde det väl bara vara att ta 2 doser så får man lite trevliga hallucinationer? För 4-Acetoxy-DET ska väl vara en syntetiskt version av mescalin?
Citera
2004-03-26, 15:57
Bannlyst
4-acetoxy-det är 4-acetoxy-det och inge annat och de jämförs ofta med svamp (psilocybin). Och ja de kan nog framkalla hallucinationer vid högre doseringar, men de är nog inviduellt, vissa kan säkert få de på enbart 10 mg medans andra inte får de på 30 mg.

Citat:
Ursprungligen postat av DevilDist
Men om nu BM3 innehåller 10mg 4-Acetoxy-DET så borde det väl bara vara att ta 2 doser så får man lite trevliga hallucinationer? För 4-Acetoxy-DET ska väl vara en syntetiskt version av mescalin?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in