2010-02-24, 17:50
Bannlyst
I mina ungdoms glada dagar så kunde jag sitta och lulla på två Imovane i timmar, tittade på tv, skrev brev och åt mat och allt var så fint.
Nu när jag sätter i mig samma mängd så får jag en halvtimmes rus

För mig märker jag först det i andningen, när tabletterna börjar kicka in. Sedan höjs alla sinnen och maten smakar bättre, ciggen är gudomliga och kaffet underbart.
Även väldigt najs att ha sex på

Annars blir jag bara satans kreativ och får otorligt mycket gjort när jag tar dem.

Så hur länge varar ett rus för er, hur känns det och vad gör ni under tiden?
Citera
2010-02-24, 17:53
Medlem
Kronoparks hunds avatar
har faktiskt haft turen att ha ett hundra pack hemma nu (morsans) och har testa dessa ngra gånger. Tar två stycken och efter ett tag flummar jag iväg, kan dock inte svara på din angånde om hur länge eftersom jag självmant går och lägger mig efter ett tag för att sova.

Men där imot när jag tar dem så brukar det bli väldigt skönt, saker ändras, skuggorna dansar runt och jag blir skön i hela kroppen.

Tyvärr försvann 7 kartor på ngt sätt
Citera
2010-02-24, 17:56
Medlem
Mockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsBombastic
I mina ungdoms glada dagar så kunde jag sitta och lulla på två Imovane i timmar, tittade på tv, skrev brev och åt mat och allt var så fint.
Nu när jag sätter i mig samma mängd så får jag en halvtimmes rus

För mig märker jag först det i andningen, när tabletterna börjar kicka in. Sedan höjs alla sinnen och maten smakar bättre, ciggen är gudomliga och kaffet underbart.
Även väldigt najs att ha sex på

Annars blir jag bara satans kreativ och får otorligt mycket gjort när jag tar dem.

Så hur länge varar ett rus för er, hur känns det och vad gör ni under tiden?

https://www.flashback.org/sok/imovane
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in