Flashback bygger pepparkakshus!
2012-02-09, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kärring
om nån fixar en insamling så kommer 400 direkt.

Skulle kunna donera lite slant till någon som orkar ordna fram.
Citera
2012-02-09, 23:09
Medlem
Onutios avatar
Antingen kan 72 olika användare begära ut 9 avgiftsfria sidor var eller så kan en person skapa 72 olika e-postadresser och lika många gånger skicka ett standardiserat e-brev där olika sidor begärs ut.

Glöm inte, pojkar och flickor, att myndigheten inte får undersöka identiteten på personen som begär ut handlingarna.
Citera
2012-02-10, 00:04
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onutio
Antingen kan 72 olika användare begära ut 9 avgiftsfria sidor var eller så kan en person skapa 72 olika e-postadresser och lika många gånger skicka ett standardiserat e-brev där olika sidor begärs ut.

Glöm inte, pojkar och flickor, att myndigheten inte får undersöka identiteten på personen som begär ut handlingarna.

Finns någon innehållsförteckning med sidnumrering så att detta kan fördelas vettigt?
Citera
2012-02-10, 00:12
Medlem
Onutios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Finns någon innehållsförteckning med sidnumrering så att detta kan fördelas vettigt?
Varsågod.
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Nej jag fick svar igen om att dom gjort fel vid scanningen så jag fick en ny.
Man bad om överseende för det inträffade.

http://www.2shared.com/document/MP0-...teckning.html?

Men jag ser då fan inte över 800 sidor här heller så vad fan dom sysslar med vet inte jag.
Citera
2012-02-10, 19:39
Medlem
ftpws avatar
Ja du vad ska man säga! Läste lite i Fuppen. Hon kommer ihåg att Daniel blev aggressiv då hon gick och hämta en kniv i köket och gömde den under benet! Sen är det svart tills hon ser honom blodig el liknande?? Hon är riktig Sociopat och vet exakt vad hon gjort.
Citera
2012-02-10, 19:55
Medlem
crimescenes avatar
Citat:

Imponerande fb- kreativitet
Citera
2012-02-11, 22:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bythewayimdead
Haha - fy, faen vilken jude du är... Tror det är förbjudet att göra affärer på Flashback, dessutom! Dessutom kostar väl inte FUPen så mycket - brukar väl ligga på 150 SEK?!

Inget nytt som uppkommit?
Du orkar inte läsa två sidor bak?
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det kommer att kosta 1420 kr för kopior. Porto kostnader tillkommer.
Citera
2012-02-11, 22:36
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftpw
Ja du vad ska man säga! Läste lite i Fuppen. Hon kommer ihåg att Daniel blev aggressiv då hon gick och hämta en kniv i köket och gömde den under benet! Sen är det svart tills hon ser honom blodig el liknande?? Hon är riktig Sociopat och vet exakt vad hon gjort.

Hur gömmer man en kniv "under" benet? Har jag missförstått dig på något sätt? Typiskt dålig undanflykt att man drabbats utav en "blackout"! Fungerar dock ganska ofta, tyvärr... Tror nog att GMs i de flesta fall kommer ihåg EXAKT vad de gjort och varför!
Citera
2012-02-12, 22:29
Medlem
kärrings avatar
Citat:

Till vem ska jag skicka begäran och vilket nr är det på handlingaran? tänkte börja plocka ut dom 9 åt gången.
Citera
2012-02-12, 23:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Till vem ska jag skicka begäran och vilket nr är det på handlingaran? tänkte börja plocka ut dom 9 åt gången.
Vänd dig till attunda.tingsratt@dom.se och begär FUP i mål B 1526-10.
Citera
2012-02-13, 01:29
Medlem
Citat:

Om det är uppenbart att 9-sidorsregeln missbrukas för att systematiskt hämta stora mängder material, har de rätt att ta betalt från första sidan.
Citera
2012-02-13, 07:05
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batiknazipedofil
Om det är uppenbart att 9-sidorsregeln missbrukas för att systematiskt hämta stora mängder material, har de rätt att ta betalt från första sidan.

Japp och jag har kontaktat attunda om att det kan vara i görningen, så det blir att vackert slanta upp fattighjon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in