2010-04-24, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Lite kul faktiskt med överambitiösa bedragare haha.
Precis som om en röstinspelning skulle vara godtagbar i rätten.. knappast! tror inte ens kronofogdemyndigheten är så värst intresserad av dessa sk röstinspelningar.. tror inte det påverkar deras sätt att jobba eller besluta

Jo verkar ju va ett riktigt skojarbolag.
Dock är det så att muntliga avtal är precis lika bindande som skriftliga och håller därför i många fall i rätten, självklart inte om dom är manipulerade eller om företaget vilselett kunden. Dom är också såklart svårare att bevisa om det inte finns en ljudupptagning.

Ang KFM så tar ju aldrig dom hänsyn huruvida kravet är riktigt el ifall det rör sig om en bluffaktura. Därför måste man alltid bestrida KFMkrav även när det gäller bluffbolag. Men har man redan bestridit inkassokravet så får inte det lämnas till KFM utan måste istället gå direkt till tingsrätten beroende av att det föreligger en tvist.

// O.Kahn
Citera
2010-04-24, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrashCourse

http://www.allabolag.se/9697136415/befattningar
Jose är född 1981 och är listad som komplementär.
UAccess IT Europé Ltd, Kommanditdelägare.

Kollar man lite närmare på bolaget listat som Kommanditdelägare så har de många järn i elden, 739 träffar på allabolag.se för att vara exakt, och innefattar bla. Investment- & Riskkapital, Fastigheter, Anläggningsarbeten mm.
Jag vet inte varför jag får så många träffar när man gör en sökning på bolaget, är dom med och finansierar eller vad är det frågan om?

Är ett fel på den annars så bra sidan www.allabolag.se. Klickar man på ett utländska bolag som är kommanditdelägare kommer det alltid upp ca 740 andra bolag som har utländska bolag som kommanditdelägare, bl.a Bauhaus.
// O.Kahn
Citera
2010-04-25, 15:01
Medlem
ExtremtGlads avatar
"Ensidia" är en utav toppguilderna på WoW, www.ensidia.com .
Har förmodligen ingen betydelse men är en post närmare laidback.
Citera
2010-06-08, 17:19
Medlem
mats.nystroms avatar
En liten uppdatering om företaget.
Citera
2010-06-08, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrashCourse
http://www.internetsweden.se/princita-domanskojare-storre-an-jag-trott/

Letade mig också hit efter att ha läst artikeln i svd. Av att döma inlägget på Internetsweden så verkar det här vara satt i ordentligt system och det dras in belopp i miljonklassen. Hur kommer det sig att dessa banditer får agera så fritt? Finns det inga myndigheter som är intresserade av att ta hand om dessa idioter?

Kan vi åtminstone försöka samla ihop all information som finns om dessa skojare och hänga ut dom här på flashback till allmän beskådning?
Citera
2010-06-08, 19:54
Medlem
Röksopps avatar
Jag skulle kunna fixa lite strömavbrott för deras kontor. Har tillgång till elrummen. Fast ett strömavbrott på några timmar kanske inte orsakar så mycket skada?
Senast redigerad av Röksopp 2010-06-08 kl. 19:56.
Citera
2010-06-08, 20:31
Medlem
Det är bara att stänga av strömmen.
Citera
2011-03-31, 22:40
Medlem
MissTankars avatar
Tomas är mitt ex tyvärr, han finns på facebook. Tomas Segerlund, bor nu i Gävle efter att nyligen ha kommit ut från kåken pga grovt narkotikabrott. Han är nu tolvstegs hjärntvättad och försöker faktiskt att få ordning på livet och så vitt jag vet så har han lagt både kriminalliteten och drogerna på hyllan.
Men man vet aldrig, han är en hal jävel.
Citera
2012-05-25, 14:57
Medlem
Johnnythefoxs avatar
Tomas Segerlunds bil stod utan för min tomt förra vecka, ungefär då blev jag av med en dunk och
20 l bensin.
Bilen är avställd sedan 101113.
Vad är det här för Jeppe? Måste man börja oroa sig?
Senast redigerad av Johnnythefox 2012-05-25 kl. 15:48.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in