Flashback bygger pepparkakshus!
2010-02-22, 17:07
Medlem
Blomman.s avatar
Hejsan!
Jag köpte med mig några askar Tiffy från Thailand, någon som har testat eller vet om man kan flumma på dom?

Dom innehåller:
Paracetamol 500 mg
Chlorpheniramine maleate 2 mg
Pseudoephedrine hcl 30 mg

Tack o hej
Citera
2010-02-22, 18:49
Medlem
simonpimonpoos avatar
Om du extraherar pseudoeffedrinet kan du koka upp lite metamfetamin som går att flumma på.
Citera
2010-02-23, 10:14
Medlem
BenAsslicks avatar
Ett halvt gram paracetamol per 30mg pseudoephedrine... låter som att din lever kommer gå i pension om du ska punda på det.

Gör som simon sa och extrahera efedrinet, annars så lär du pajja kroppen onödigt mycket.

Eller skaffa vanlit knark.
Citera
2010-05-12, 13:59
Medlem
Blomman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonpimonpoo
Om du extraherar pseudoeffedrinet kan du koka upp lite metamfetamin som går att flumma på.
Vadå hur extraherar man?
Citera
2010-06-05, 13:04
Medlem
Blomman.s avatar
bump
Citera
2010-06-05, 14:27
Medlem
AntiAliass avatar
Efedrin är helt meningslöst att försöka "punda på"..

Och för att göra om det till metamfetamin krävs naturligtvis att du har tillgång till ett riktigt labb med diverse kemikalier samt kunskaper inom kemi. Knappast något du gör i en kastrull i köket..
Citera
2016-03-22, 00:10
Medlem
Bump

Även jag kom över några Tiffy (dock som substitut för Panodil nu när jag är förkyld)

Märker man någon skillnad på Tiffy och vanlig panodil? Eller är det till konstens alla regler bara vanlig paracetamol med ytterst små doser av lite annat skit för att stimulera lite placebo?
Dock så innehåller ju Tiffy dey både dämpande antihistaminer och stimulerande preparat. Så vetefan hur de blir i skallen me de ^^

Går även på Ritalin (ordinerat), är det något man ska undvika att blanda med Tiffy?
Senast redigerad av Noslumas 2016-03-22 kl. 00:15.
Citera
2016-03-22, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noslumas
Bump

Även jag kom över några Tiffy (dock som substitut för Panodil nu när jag är förkyld)

Märker man någon skillnad på Tiffy och vanlig panodil? Eller är det till konstens alla regler bara vanlig paracetamol med ytterst små doser av lite annat skit för att stimulera lite placebo?
Dock så innehåller ju Tiffy dey både dämpande antihistaminer och stimulerande preparat. Så vetefan hur de blir i skallen me de ^^

Går även på Ritalin (ordinerat), är det något man ska undvika att blanda med Tiffy?

Effedrinet är till som hostdämpande bland annat. Fungerar på samma sätt som morfin i cocilana.

Edit pga stavfel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in