Jag hade tänkt försöka ta mig till någon second-hand affär eller liknande för att leta upp lite Kalle Anka tidningar på svenska med min personliga favorit Don Rosa (älskar hur han lägger till detaljer som kan få en att skratta mer än själva historien)
Men! Jag undrar om någon vet/kan hjälpa mig om i vilka svenska tidningar/vilka år som Don Rosa's historier har lagts med i tidningen
Jag hade tänkt försöka ta mig till någon second-hand affär eller liknande för att leta upp lite Kalle Anka tidningar på svenska med min personliga favorit Don Rosa (älskar hur han lägger till detaljer som kan få en att skratta mer än själva historien)
Men! Jag undrar om någon vet/kan hjälpa mig om i vilka svenska tidningar/vilka år som Don Rosa's historier har lagts med i tidningen
Måste du köpa veckotidningarna då? Det verkar ju oerhört mycket enklare att köpa album.
Jag visste faktiskt inte att de fanns på album, isåfall köper jag de självklart. Hittade nu via sidan i den andra posten att alla Don Rosas har släppts i "Hall of Fame" böcker som finns på adlibris så nu blir det till att beställa.
Jag har redan alla Hall of Fame böckerna med Don Rosa. Men hans samlade verk kommer nog vara snäppet vassare, ser i alla fall stiligt ut. Mycket frestande att skaffa när det väl kommer till Sverige. Man kan dock undra vad priset kommer vara. Hoppas det inte är alltför dyrt.