• 1
  • 2
2010-04-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerryTibbs
inte fr att pissa p din brasa men det r garanterat inte sant. Dock s rcker det nog fr de flesta icke MT-proffs.

Kollade precis p sidan, dom verkar ha grymma MT trnare, har hrt frn polare att Yod r riktigt bra.

Yod r grymt bra, han har varit mkt i Sverige och trnat ox.
Dock om man r dr fr att enbart trna MT s rekommenderar jag att ven att prova att trna p Dragon Muay Thai, ligger p samma gata som Tiger.
Citera
2010-09-30, 09:33
Medlem
lukerobitailles avatar
Nagon som kan namedroppa lite gym pa Koh Samui eller i Pattaya som helst har MMA eller nat annat stalle nara vattnet i Thailand. Alla klagar ju pa phuket och jag vill inte heller ha nat jatteturistigt. Men Tiger muay thai, alla talar ju gott om det. Men hur ar det att leva dar? Hur manga ar det i campet osv... skriv garna av er har
Citera
2010-10-02, 13:58
Medlem
Kommer p tre stllen p Koh Samui. Finns skert fler men jag har fortfarande inte lyckats se vstra sidan av n efter tre besk p n...

WMC (http://www.wmcmuaythaicamp.com)
Ligger i Lamai, i den sdra nedfarten till Lamai beach.
Vldigt mnga utlnningar som trnar dr. Hga priser men bra trnare. Var ett hl i ringen nr jag krde dr fr ngra r sen.. Om man bor i deras resort fr man ven rabatt p trningen s det kan ju vara en sweet deal.

Thai Pinyo (http://www.pinyomuaythai.com)
Ligger p vgen mellan Lamai och Chaweng.
Mycket thailndare men ven en del utlnningar. Aldrig trnat dr sjlv men har flera som krt dr som sger att det r den bsta trningen p n.

Unnamed
Litet skitigt gym som ligger vgg i vgg med Wat Lamai. Vetefan om det gs av templet men det r snorbilligt om man bara vill dunka sck ett tag samt ha nn avdankad champ hlla mittsar medan han tnker p Sang-Somen som han ska dricka nr trningen r slut.
Citera
2010-10-02, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebueff
Tycker du ska testa Pattaya i stallet, overlagset battre utbud och mycket billagare an sagigga Phuket. Du har bla Pattaya combat academy med en ryss och en Brasse dar har dom Octagon. Sen finns det vall ett 10 tal till. Fairtex, Scorpion, Sithnarong. Manga ar det mest Thaiboxing som galler, men extremt mycket duktiga MMA fighters fran hela varlden som ar dar och kor( i Phuket ar det nastan uteslutande strandraggare och 2 veckors folk)Finns en hel uppsjo av kvalitets gym och bra mycket mer att gora an i "Canarie-Phuket"
Koh Samui har oxa battre utbud med Octagon i Chaweng och bra thaicamp i Lamai. Testa antingen Samui eller Pattaya, Phuket ar ett skamt. Helt oseriost vill bara blasa dig pa pengar, borja med "tranarn" tigger lite extra after varje pass. Riktig turist falla.
Lycka till i alla fall

Pattaya r ju fan det vidrigaste stllet i hela thailand.

Finns http://www.legacygym.com/ ocks, vldigt mycket svenskar dock(om man tycker det r negativt).
Citera
2010-10-03, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lukerobitaille
Nagon som kan namedroppa lite gym pa Koh Samui eller i Pattaya som helst har MMA eller nat annat stalle nara vattnet i Thailand. Alla klagar ju pa phuket och jag vill inte heller ha nat jatteturistigt. Men Tiger muay thai, alla talar ju gott om det. Men hur ar det att leva dar? Hur manga ar det i campet osv... skriv garna av er har
Vilka klagar p Phuket och vad r det som sgs/skrivs om Phuket?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in