2010-02-19, 14:47
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockamator
I boken berättas det att han (eller om det var en polare till honom) hängde med en svensk porraktris som var aktiv på 80 talet. Någon som vet vem det var? Kommer inte ihåg vad hon kallades i boken.

Jag minns att han nämnde ett par porraktriser vid namn Lucky och Savanna. Vet inte om de var svenskor dock.
Citera
2010-02-19, 15:22
Medlem
Mark Tremontis avatar
Jag har också läst boken och den är faktiskt jäkligt underhållande, kanske framförallt eftersom jag älskar det mesta Slash var- och är inblandad i i musikalisk väg.

Jag har väl dock inget direkt skvaller om honom... Känns som skumt att skvallra om en person som är så pass öppen om allt. Det är inte direkt Mona Sahlin vi snackar om. Hans favoritsångare är Alter Bridge frontman Myles Kennedy som även kommer agera frontman på Slash kommande turné i vår (som jag ska gååå påååå!! wiiio).
Citera
2010-02-19, 15:40
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Efter ett gräl med sin första fru Renee tog han en överdos av heroin/crack, samtidigt som han drack stora mängder alkohol. Hans hjärta slutade slå i hela 8 minuter och han var ytterst nära döden. Detta var för övrigt under den berömda turnén med Metallica 1992. Annars var det under 1989-1991 som han var som mest torsk på heroin. Därefter följde några återfall.

Där ser man, skönt att han verkar vara ren idag.
Här är förövrigt Letterman-intervjun jag nämnde tidigare där han snackar om sitt alkoholintag:
http://www.youtube.com/watch?v=XSjQL3_OO3U

Typiskt alkisar att tro att de kan börja dricka igen när de känner sig bättre. Rolig kommentar av Letterman angående pacemakern.
Citera
2010-02-19, 16:19
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler

Typiskt alkisar att tro att de kan börja dricka igen när de känner sig bättre. Rolig kommentar av Letterman angående pacemakern.

Ja, se på Ulf Lundell

Jag har sett den där intervjun. Klockrent av Letterman: -You keep that, where? In your hat?
Citera
2010-02-19, 16:55
Medlem
Bronkzs avatar
Blåste igenom boken, intressant. Axl är dum i huvudet, och slash är heroinist redan vid 13 års ålder. En riktig superpundare med talang är mitt omdöme. En del sköna historier om livegig dom gjort som man kollade upp på youtube och skrattade åt. Samt historien bakom låten rocket queen som jag inte visste om.

han skriver bla om den här incidenten:
http://www.youtube.com/watch?v=DIzF8ThBzKM&feature=related

Han spelar ju inte rätt, men det är inte han som bommar. Men inte ser han helt ut som att han är topnotch medveten

Nåja. Kul bok, kul att varva med youtube.

Han knullade flera porrstjärnor. Men Savannah var med axl först och sedan med slash och var och härjade en hel del. Död nu it seems: http://www.findadeath.com/Deceased/s/savannah/savannah.htm

Han dejtade men fick aldrig knulla Traci Lords.

Han knullar mycket i boken, men jag har svårt att se hur han som ultrapundare och superalkis knullade bra då
Citera
2010-02-19, 19:26
Medlem
AlexanderLaBreas avatar
träning ger färdighet kanske, även på knullarfronten ;D dock var han ju inte heroinist vid 13 års ålder, det var ju izzy som introducerade honom när dom var i 20årsåldern. han konsumerade ju dock väsentliga mängder whiskey, syra, gräs och liknande som 12åring redan.
skvaller är ju fan svårt pga boken, han hymlar ju inte direkt med otroheter osv
Citera
2010-02-19, 19:45
Medlem
lineofbeautys avatar
Jag har visserligen inte läst boken än, men är han verkligen helt ren numera?

Jag såg en intervju med honom på tv häromåret där han satt och hinkade starköl under inspelningen.När reportern påpekade detta, i samband med att samtalet berörde hans drogberoende som han enligt honom själv hade kommit tillrätta med, sa han något i stil med " det är ju bara öl, det räknas inte" .
Citera
2010-02-20, 07:48
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lineofbeauty
Jag har visserligen inte läst boken än, men är han verkligen helt ren numera?

Jag såg en intervju med honom på tv häromåret där han satt och hinkade starköl under inspelningen.När reportern påpekade detta, i samband med att samtalet berörde hans drogberoende som han enligt honom själv hade kommit tillrätta med, sa han något i stil med " det är ju bara öl, det räknas inte" .

Inte ren.
Citera
2010-02-20, 14:18
Medlem
Blond86s avatar
Det var på Slash´s hotellrum Nikki Sixx tog en överdos heroin och blev dödförklarad.
Citera
2010-02-22, 15:41
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Inte ren.

Du som bor där borta och ser en del, har du sett Slash dricka några avsevärda mängder den senaste tiden eller äre mer att snacket går att Slash dricker? Tycker egentligen att du borde ha en egen tråd med skvaller om gamla rockmusiker hehe, du lär ju uppleva en del där borta. Fan, vill också bo i LA.

Ot: Visst var väl du i branschen på nåt sätt också? Jag är avis hehe...
Citera
2010-02-23, 03:43
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaskRatlins
Du som bor där borta och ser en del, har du sett Slash dricka några avsevärda mängder den senaste tiden eller äre mer att snacket går att Slash dricker? Tycker egentligen att du borde ha en egen tråd med skvaller om gamla rockmusiker hehe, du lär ju uppleva en del där borta. Fan, vill också bo i LA.

Ot: Visst var väl du i branschen på nåt sätt också? Jag är avis hehe...

Nej det har jag inte sett, men jag har hort via valdigt trovardiga rykten att han numera ar periodare och kor valdigt hart under korta perioder. Typ en helg i manaden. Det sags att han och nagra polare tar in pa motel i Chatsworth eller nagot och knarkar jarnet i en helg och sen atergar han till ett lugnt familjeliv. Sa var det iaf 2007-2008. Vet inte om det forandrats.

Jag har val hort och sett en del, men jag har inte lust att starta nagra egotradar utan jag bidrar med saker om jag rakar kanna till nagot om amnet. Plus att jag numera inte ar ute sa mycket utan lever ett ganska normalt liv.

Flytta over vettja!
Citera
2010-02-23, 17:12
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Nej det har jag inte sett, men jag har hort via valdigt trovardiga rykten att han numera ar periodare och kor valdigt hart under korta perioder. Typ en helg i manaden. Det sags att han och nagra polare tar in pa motel i Chatsworth eller nagot och knarkar jarnet i en helg och sen atergar han till ett lugnt familjeliv. Sa var det iaf 2007-2008. Vet inte om det forandrats.

Intressant info. Det är sådant skvaller tråden behöver. Du får gärna berätta mer vid tillfälle. Boken berättar bara vad han gjorde fram till typ juli 2007. Då firade han och frugan 1 år som drogfria. Jag betivlar dock att det blev flera årsdagar att fira. Slash var känd som periodare även under Guns tiden. Åtminstone vad beträffar heroin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in