• 3
  • 4
2010-02-20, 20:10
Bannlyst
Kolla in Bengt´s kommentar.
Svettigaste sammanställningen hittills!

http://www.newsmill.se/artikel/2010/...page=3#comment

Bengt, vår statsministerkandidat!
Citera
2010-02-20, 20:39
Medlem
Sedatives avatar
Jag tycker vi kan kommentera Ted Goldbergs artikel också.
Läs vad Alexander Bard skriver här http://www.liberati.se/2010/02/20/de...nte-vetenskap/ Där finns länkar till andra bra Newsmill texter också.
Senast redigerad av Sedative 2010-02-20 kl. 20:42.
Citera
2010-02-23, 02:59
Medlem
Memory-leaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPrez
Exakt! Jag blir nästan ledsen hur folk kan ha sådana fördomar och komma med påståenden som inte makes sense öht!

Ja. Förstår inte hur folk kan spy lögner kring sig och sedan se sig själv i spegeln efteråt. Att hon verkar tro på det hon säger dessutom... Man tycker synd om henne..

...hål i hjärnan..har då aldrig hört på maken till dumheter
Citera
2010-02-23, 03:57
Medlem
cueballs avatar
Bra artikel. Tragiskt att det finns så naiva människor som "Filippa" bland kommentarerna bara...
Jag gav artikeln en Glad "Millning", såklart.
Citera
2010-02-24, 17:23
Medlem
Alltså, det smärtar mig att säga det, men verkar det inte som om Vilgot har rökt bort en del av sin förmåga att formulera sig i korrekta meningar? Han är ju vältalig på ett sätt, men för att vara en artikel så ser det förjävligt ut..
Citera
2010-02-24, 19:57
Medlem
Cajunalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaterasu
Alltså, det smärtar mig att säga det, men verkar det inte som om Vilgot har rökt bort en del av sin förmåga att formulera sig i korrekta meningar? Han är ju vältalig på ett sätt, men för att vara en artikel så ser det förjävligt ut..

Fast Vilgot är väl inte heller någon journalist, utan en vanlig simpel lekman, precis som du och jag. Inte heller jag tycker att artikeln är välskriven, men helt klart godkänd för att vara skrivet av någon random snubbe som vill se en attitydförändring. Inte heller håller jag med honom om allt han skriver, men sett över det stora hela så får artikeln klart godkänt och uppenbarligen har den dragit till sig läsare och fått stor respons - alltså lyckades han med att skapa debatt, vilket säkerligen var hans syfte.
Citera
2010-02-25, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajunalt
Fast Vilgot är väl inte heller någon journalist, utan en vanlig simpel lekman, precis som du och jag. Inte heller jag tycker att artikeln är välskriven, men helt klart godkänd för att vara skrivet av någon random snubbe som vill se en attitydförändring. Inte heller håller jag med honom om allt han skriver, men sett över det stora hela så får artikeln klart godkänt och uppenbarligen har den dragit till sig läsare och fått stor respons - alltså lyckades han med att skapa debatt, vilket säkerligen var hans syfte.

Jadu, det var faktiskt ett konstruktivt svar som fick mig att tänka mer på hela sammanhanget kring artikelns kontext, så låt gå. Vilgot ftw.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in