Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2014-01-26, 13:24
Medlem
Hej! Jag hade sex med en tjej för 5 veckor sen och denna vecka har jag känt mig väldigt konstig frågadade henne om hon hade testad sig då svarade hon ja. Hon hade testat sig för allt förutom hiv nu när jag tänker på det börja jagbli väldigt orolig jag blir snabbt stressad och orolig och får ibland huvudvärk dessutom har sväljer jag lite tungt och har varit torr om munnen. jag har fåt 2 röda prickar vid tummen snälla jag är väldigt tacksam för svar
Citera
2014-01-26, 14:20
Medlem
E.W.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejboi
Hej! Jag hade sex med en tjej för 5 veckor sen och denna vecka har jag känt mig väldigt konstig frågadade henne om hon hade testad sig då svarade hon ja. Hon hade testat sig för allt förutom hiv nu när jag tänker på det börja jagbli väldigt orolig jag blir snabbt stressad och orolig och får ibland huvudvärk dessutom har sväljer jag lite tungt och har varit torr om munnen. jag har fåt 2 röda prickar vid tummen snälla jag är väldigt tacksam för svar

Man blir varken torr i munnen eller får svårt att svälja eller får röda prickar av HIV!

3 månader efter samlaget kan man testa sig om man vill.

Använd kondom i framtiden.
Citera
2014-01-26, 20:15
Medlem
Hej jag får deesutom huvudvärk ibland och är ganska varm i kroppen just nu kan det vara tecken på hiv
Citera
2014-01-26, 20:21
Medlem
Är jätte orolig jag hade oskyddat sex i ungefär 8 sekunder tills jag kom på o lägga kondom dumt gjort och den allvarigaste sjukdom som jag är rädd för är hiv jag är varm i kroppen just nu då det har gått 5 veckor sen jag hade sex senast va ganska torr i munnen i början o hade lite svårt o svälja nu e det bättre med det istället får jag huvudvärk när jag är stressad och är ganska varm tacksam för svar/ Orolig kille
Citera
2014-03-09, 20:19
Medlem
Pasiphaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejboi
Är jätte orolig jag hade oskyddat sex i ungefär 8 sekunder tills jag kom på o lägga kondom dumt gjort och den allvarigaste sjukdom som jag är rädd för är hiv jag är varm i kroppen just nu då det har gått 5 veckor sen jag hade sex senast va ganska torr i munnen i början o hade lite svårt o svälja nu e det bättre med det istället får jag huvudvärk när jag är stressad och är ganska varm tacksam för svar/ Orolig kille

Tacksam för svar? Vad vill du att vi ska svara dig?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in