Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Jag har sysslat med surebets/arbitrage/bonushunting i flera år. Det är inte så jäkla lätt att förlora bort pengarna till rätt bookie/oddsbörs. Och när Nordicbet bara godkänner tripplar som omsättning så blir det värre.
Okej inte världens enklaste sätt, men riskfritt är det om man bortser från att man kan råka felklicka eller förlora över hela rullen till bolaget man har bonusen på.
Saken är ju den att man inte vill omsätta bonusen på, i detta fall, nordicbet, så man ska inte satsa på tripplar, man vill bara få över sina 2000 kronor till betfair. Sen är det enklare att hitta två utfall (t.ex 1 och X när man bokar 2) än att hitta en vinnare då man i princip spelar en dubbelchans eftersom man vill förlora sitt spel på bonusbolaget.
Du kan säkert mer än detta än mig om du hållt på i flera år, själv har jag kört detta systemet på 3 bolag de senaste 2 veckorna så jag är ganska ny på det, men jag har hittills inte stött på några problem och jag har lyckats få över mina bonuspengar. Men jag har ju förlorat en hel del bokningar men det har inte varit några problem då jag haft en ganska stor rulle på betfair och har haft marginal så att jag ska kunna förlora bokningar.
Räknade lite på det och jag har gått minus ca 250 kronor, men detta vägs ju upp genom mina 4000:- jag har fått i bonusar så jag har gått +3750 bara på denna metod. Anledningen till att jag gått minus och inte +-0 är troligtvis pga att jag bara har höftat på hur mycket kommissionen tar, om man är mer noggrann kan man säkert komma mycket närmre +-0 än vad jag har gjort.