Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Nähä vad kallar du detta då?
Vi kanske inte behöver gå in på teknikaliteter...
Men om vi skall; jag sa aldrig att jag
måste ha det absolut nyaste utan jag meddelade att ingen behöver besvära sig med att föreslå det!
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Funkar det bättre när du startar i felsäkert läge och har du sökt efter virus samt har alla windowsuppdateringarna? Är det äkta Windows du kör med eller nån nerladdad?
Har du BIOS F.10 från 091208 som verkar vara senaste och valde du rätt Windows när du uppdaterade för drivrutinerna är både anpassade för 32 och 64-bitar.
Nej jag har inte testat felsäkert läge men jag har ominstallerat en gång och det är exakt samma problem då. Ja jag har installerat alla uppgraderingar från windows jag har kunna hitta. (utom massa extra tilläggs skit då då.. )
Japp det är original HP win 7 upgrade kit. Kostar ett OS 30€ original så köper man det, inget snåleri.
Ja det är nyaste drivaren, det var det HP supporten gissade på först men inte var det den.
Jag laddade ner alla uppgraderingar från win 7 pro 32bit så jag antar att jag har alla rätt än så länge.
Jag satt i telefon i ca 1h och försökte komma fram till felet, jag ryckte till och med ur WWAN kortet eftersom jag antog att det var det som var källan till det onda. Av någon anledning så uppkom felet när wwan kortet var ur men försvann när jag avinstallerade Qualcoms drivrutiner...
Men framkom igen när allt var avsintallerat och WWAN kortet istoppat...
Jag blir inte klok på det här...