2010-02-19, 20:46
Medlem
Hur snabbt får man upp toleransen?
Citera
2010-02-19, 21:05
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Syns detta på pissen?
Citera
2010-02-19, 22:34
Medlem
Spår av nötters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulfn
En liten snabb fråga;

Varför i helvete skulle man vilja röka rökmixar framför riktig CB? Bättre rus?

F.ö. så är denna rökmix 100% lagligt?

Cannabis är mysigt, gott och underbart på sitt sätt. Dom flesta rökmixarna är visst också mysiga, men ändå en annan karaktär på ruset. Och med den legala aspekten med i bilden ser jag inget fel med rökmixar framför cannabis, ibland.

Varför skulle man vilja dricka sprit framför cannabis? (Ingen värdig jämförelse men för att påpeka att skillnaden existerar mellan mixar och cb).

Svaret är: Annat rus (+ legalt).
Citera
2010-02-20, 12:24
Medlem
scandilouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Syns detta på pissen?

Nej
Citera
2010-02-21, 09:46
Avslutad
Jag beställde en påse Jamaican gold idag (spicenordic.com). Tror ni dom skickar iväg den även fast det är söndag? Väldigt sugen på att testa... Men förväntar mig att den ska komma på tisdag eller onsdag. Någon som vet?
Citera
2010-02-21, 09:48
Medlem
scandilouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Jag beställde en påse Jamaican gold idag (spicenordic.com). Tror ni dom skickar iväg den även fast det är söndag? Väldigt sugen på att testa... Men förväntar mig att den ska komma på tisdag eller onsdag. Någon som vet?

Posten har stängt på söndagar.. skickas på måndag kommer fram tisdag/onsdag
Citera
2010-02-21, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scandilous
Posten har stängt på söndagar.. skickas på måndag kommer fram tisdag/onsdag

Okej tack! Är det värkligen värt 389kr? Visst det kanske är lagligt, men det ju fan så billigare o köpa the real deal "CB" Brukade köpa för 80kr g och det va inte nått dåligt bushweed...
Citera
2010-02-21, 09:55
Medlem
scandilouss avatar
Citat:
Okej tack! Är det värkligen värt 389kr? Visst det kanske är lagligt, men det ju fan så billigare o köpa the real deal "CB" Brukade köpa för 80kr g och det va inte nått dåligt bushweed...

Enda anledningen att jag köper detta är pga att jag inte har någon Cb kran för tillfället
Jamaican Gold funkar men jag tycker inte det är värt mer än 150 kr för 3g.. Men är väl för att jag jämför med Cb
Citera
2010-02-21, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scandilous
Enda anledningen att jag köper detta är pga att jag inte har någon Cb kran för tillfället
Jamaican Gold funkar men jag tycker inte det är värt mer än 150 kr för 3g.. Men är väl för att jag jämför med Cb

Ah.. Men blir nog första o sista gånge PGA priset. Eftersom jag har flyttat har inte jag heller någon kran... Men vi får se kommer ta några bongshots, återkommer!
Citera
2010-02-21, 10:33
Medlem
scandilouss avatar
Citat:
Ah.. Men blir nog första o sista gånge PGA priset. Eftersom jag har flyttat har inte jag heller någon kran... Men vi får se kommer ta några bongshots, återkommer!

ok, ja det funkar som ok standard brunt ungefär så =)
Citera
2010-02-21, 11:12
Avstängd
jugbandbluess avatar
Avstår också att köpa pga priset, innan jwh018-förbudet fanns påsar för 150 kr och det var ett rimligt pris, nu är det löjliga priser för ynka 3g
Citera
2010-02-21, 13:39
Medlem
Rdiss avatar
folk påstår på goodsmokes facebook sida att dom har blivit tagna av polisen med bl.a. pulse ultra som blivit analyserat och tydligen innehöll olagliga cannabinoider och andra olagliga ämnen? Dom hade även tagit någons JG och skickat på analys. Nån som vet något mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in