2010-02-21, 14:39
Medlem
Totalnubb här så jag skulle gärna ha svar på ett par frågor.

Jag utsätts för regelbundna drogtester (urin) på mitt jobb så jag undrar hur länge dessa spiceblandningar syns? är det ungefär samma som cannabis eller ligger de synligt i urintester under en längre tid?

Om jag köper 3g JG hur många spliffar ska jag dela upp det på som nybörjare? Jag förmodar att jag inte bör trycka ned allt i en och röka upp det på en gång?

tack på förhand
Citera
2010-02-21, 14:49
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tquillity

Jag utsätts för regelbundna drogtester (urin) på mitt jobb så jag undrar hur länge dessa spiceblandningar syns? är det ungefär samma som cannabis eller ligger de synligt i urintester under en längre tid?

Om jag köper 3g JG hur många spliffar ska jag dela upp det på som nybörjare? Jag förmodar att jag inte bör trycka ned allt i en och röka upp det på en gång?

tack på förhand

Dom syns inte ö.h.t
Citera
2010-02-21, 14:58
Medlem
Entoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rdis
folk påstår på goodsmokes facebook sida att dom har blivit tagna av polisen med bl.a. pulse ultra som blivit analyserat och tydligen innehöll olagliga cannabinoider och andra olagliga ämnen? Dom hade även tagit någons JG och skickat på analys. Nån som vet något mer?

Tror inte att det finns någon som är så dum att dem riskerar böter , fängelse ,konkurs mm genom att sälja en mix med olagligt inehåll.
Dem behöver helt enkelt inte göra det.
Citera
2010-02-21, 17:10
Medlem
scandilouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tquillity

tack på förhand

som nybörjare tycker jag att du skall röka 0,2g/spliff typ.. vänta sedan 15 minuter och om du vill rök en till.. =) ruset kommer hålla i sig ca 1,5h
Citera
2010-02-21, 17:14
Medlem
scandilouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entox
Tror inte att det finns någon som är så dum att dem riskerar böter , fängelse ,konkurs mm genom att sälja en mix med olagligt inehåll.
Dem behöver helt enkelt inte göra det.

Exakt, om du ser smutskastning av den typen är det mest troligt Fredrik på smartbar.com.
Han är uppenbarligen likt en skolflicka, mycket avundsjuk på sina konkurenter och drar sig inte för att rota upp/hitta på dynga för att smutskasta.
Citera
2010-02-21, 17:52
Medlem
Twinturns avatar
Har beställt JG och hoppas det är lika bra som ni säger

Riksrus Nu!
Citera
2010-02-21, 18:55
Medlem
Dnimes avatar
Allt verkar bara superbra angående denna nya smokemix, men så var det ju även med spice i början. Sen med tiden så hittade man fler och fler bieffekter och det är det jag farar med denna också. Även solen har väl fläckar, så vad är denne sols fläckar?
Citera
2010-02-21, 19:22
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dnime
Allt verkar bara superbra angående denna nya smokemix, men så var det ju även med spice i början. Sen med tiden så hittade man fler och fler bieffekter och det är det jag farar med denna också. Även solen har väl fläckar, så vad är denne sols fläckar?

Vad fan flabbar du om?...
Det har inte påvisats några direkta bivärkningar på varken spice eller de nya mixarna.
Och vad i helvete har solen med det här att göra!?
Sluta ordbajsa... >_>

Och lär dig skriva "RÖKMIX".
Citera
2010-02-21, 19:29
Medlem
Tack så mycket för svaren =)
Citera
2010-02-21, 20:30
Medlem
Reptilens avatar
Citat:

Du och dina solfläckar
Vad för slags bieffekter har man funnit? Kan du länka?

Så vitt jag vet har man inte funnit några alls.
Citera
2010-02-22, 11:45
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:

Skulle även jag vilja veta vilka solfläckar dom hittade ang Spice, har då inte hört något.
Citera
2010-02-22, 13:04
Medlem
Hej Hej allihopa! Undrar bara om Jamaican Gold är märkbart bättre än Atomic Blast? Någon som VET? Tycker att Pulse Ultra är mer prisvärt än Atomic Blast. Har därför gjort en beställning på lite krypton och PU Hoppas det blir en gooo mix....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in