2010-04-22, 13:04
Medlem
groengubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whenimgone
Vilken av JG & BC anser ni vara bäst att sova på ? och vilken genererar i flest skratt attacker ?

Har inte testat BC men jag blir alltid extremt trött av JG. Kan ioförsig vara för att jag trycker i mig enorma mängder mat och dryck under ruset.
Citera
2010-04-22, 17:00
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whenimgone
Vilken av JG & BC anser ni vara bäst att sova på ? och vilken genererar i flest skratt attacker ?

Min kompis brukar bli väldigt trött av jg. Men det brukar inte jag bli. Så är nog ganska så olika.
Citera
2010-04-22, 17:25
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Min kompis brukar bli väldigt trött av jg. Men det brukar inte jag bli. Så är nog ganska så olika.

Beror på hur mycket man röker..
Citera
2010-04-22, 18:00
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Beror på hur mycket man röker..

Ja, det är nog sant. Men vi tar lika mycket.
Citera
2010-04-23, 01:08
Medlem
the barons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja, det är nog sant. Men vi tar lika mycket.
Vad som är mycket för dig kan vara lite för någon annan och tvärt om, vi är alla olika.
Citera
2010-04-23, 01:15
Medlem
Precis som baronen säger, och att man blir trött brukar vara ett tecken på att man rökt lite för mycket. Röker lite mindre åt gången och oftare istället, och ät mer munch.
Citera
2010-04-23, 10:39
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the baron
Vad som är mycket för dig kan vara lite för någon annan och tvärt om, vi är alla olika.

Exakt så är det.
Citera
2010-04-23, 12:05
Medlem
Ville testa så jag beställde hem en påse jg, mitt inne i ruset nu och det här är fan mkt potentare än jag trodde! helvete asså!
Citera
2010-04-23, 17:05
Medlem
ultrasunks avatar
Ja man blir glad av det.

Jag brukar ta en bong varje morgon! :-)
Beställde hem 6 påsar och det är mycket kvar ännu!
Citera
2010-04-23, 20:04
Medlem
en grej bara, i början så kändes det som att jag fick extremt hög puls, typ nära max. Inbillade jag bara det eller?
Citera
2010-04-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambalamps
en grej bara, i början så kändes det som att jag fick extremt hög puls, typ nära max. Inbillade jag bara det eller?

Du får högre puls, men du nojjar upp dig under ruset att det slår farligt fort. Testa ta pulsen nån gång så kommer du se att det inte är mycket högre än din vanliga, googla sen fram vad som är farligt högt så kommer du lugna dig.

Tyckte alltid pulsen var obehaglig i början, nu tänker jag aldrig på det längre.
Citera
2010-04-24, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChimChim
jag beställde, trodde man var tvungen att vara över 18 alltså 19 och var rädd att jag inte kunde hämta ut paketet.

gjorde bort mig . men glöm det nu
imorrn kommer min påse iaf och jag är väldigt glad

Vilka snillen det finns i den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in