Citat:
Ursprungligen postat av Entox
Bra du sa det.
Fanken om man beställer från utlandet så torskar man på ett piss prov.
Förlorar alla privilegier kanske åker in till och med.
Pluss att man lär ju aldrig få tillbaka det från tullen.
För det första är väl JG en "ren" next gen eftersom den säljs på SN, självklart finns det inga garantier, vi vet inte vad som finns i påsarna oavsett om vi vill det eller ej. Men jag ser ingen direkt skillnad på JG som säljs här eller där, dessutom skriver Herbalchill ut en lista på klassade mixar och de länder de inte får skickas till (lustigt nog är Sverige inte med på listan, men det märks iaf att de vet vilka som är klassade och vart.
Citat:
Ursprungligen postat av FREEEEEDRIK
Beställde en påse jamaican idag. Någon skumt med nya spicenordic dock. Tryckte på postförskott men fick inget bg/pg nummer som jag kan skicka pengar till. någon som vet något om detta?
/F
Du tryckte alltså på postförskott och fick inte förskottsbetala? Ja något fel med SN måste det vara...
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Men ge dig nu. Du kan lika gärna lägga in Spice Nordic-logon som avatar
Haha, skönt att man inte är ensam att se detta.
Citat:
Ursprungligen postat av rolla21
Man sparar ca 14 kr på att välja euro jämte mot skr, så mycket är det inte.
Men dock ca 50 kr billigare än sn.
Men då får man snabbare leverans av sn. Antagligen. Så det är ju för och nackdelar.
Nu har jag ingen erfarenhet av nya SN, och gamla SN är väl nya smartbar. Dock kan jag iaf tala om att de gånger jag beställt utomlands har leveranstiden inte varit speciellt överdriven, från danmnark brukar det ta 2 dagar, en gång har det tagit så länge som 4 dagar. Då har jag varit med om värre förseningar från gamla SN. Dessutom skickar många ut mail när varorna skickas så man slipper gå och vänta på det i onödan.