2010-07-16, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Den mörka varianten med ziplock fick jag i brevlådan för en stund sedan och är änsålänge nöjd med resultatet, dock blandade jag med lite Orginal BC med.

Fick du den mörka? Säker?
Citera
2010-07-16, 15:21
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q3
Fick du den mörka? Säker?

Nej faktiskt inte nu längre, sitter med påsen här men tycker inte den passar någon av de, skulle vilja säga att den är någonting mittimellan de 2 färgerna faktiskt. Vet inte om det är just de 2 bilderna som är lite off eller om de bara ser annorlunda ut där än i verkligheten.
Citera
2010-07-16, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Nej faktiskt inte nu längre, sitter med påsen här men tycker inte den passar någon av de, skulle vilja säga att den är någonting mittimellan de 2 färgerna faktiskt. Vet inte om det är just de 2 bilderna som är lite off eller om de bara ser annorlunda ut där än i verkligheten.

Finns flera ljusa sorter om du kollar noga,fast dom står det inte "NEW" på.
För ja tog ut en JG bara för nån dag sedan,och håller i påsen,och den är inte som den mörka. Utan mer som du säger mitt emellan,fast mer åt den ljusa.
Citera
2010-07-17, 22:17
Medlem
ansens avatar
Jag fick en påse JG i tisdags och hade förhoppningen att det var samma kvalité som den "första batchen". Tyvärr blev jag besviken. Jag fick en zip-lock påse som det stod NEW Jamaican Gold på. Mycket kvistar och sånt var det i växtmaterialet och ruset varade inte mer än runt en timme. Påfyllning funkade okej, men jag kom aldrig riktigt upp i samma rus som jag hade i början. Bottenskrapet hade en mjölig konsistent istället för kristall-liknande som det var förr.

Jag gillade verkligen JG när det kom ut men det var inte samma sak nu. BSB fungerar mycket bättre, det är nog min favorit just nu.
Citera
2010-07-17, 23:08
Medlem
Hur ser paketen ut som kommer med postförskott?

En bild skulle underlätta
Citera
2010-07-17, 23:18
Medlem
sprututs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dAs-clip
Hur ser paketen ut som kommer med postförskott?

En bild skulle underlätta
Ett vitt, vadderat (med sådana plastbubblor på insidan) kuvert typ, med ditt namn, adress och ordet "Hälsokost" på. Lika stort som en fjärdedels A4, seriöst paketerat (inte bara ett vanligt brev dvs)
Citera
2010-07-18, 00:54
Medlem
Passar väl på att slänga in en till fråga medans jag väntar på att paketet ska dyka upp.

Tänkte röka det i ciggaretter och blanda det 50/50 med tobak.
Går det bra att använda vanliga filter?
Citera
2010-07-18, 02:00
Medlem
sprututs avatar
Citat:
Passar väl på att slänga in en till fråga medans jag väntar på att paketet ska dyka upp.

Bättre att köra det i pipa eller bong, filtret ska filtrera bort en del så riv åtminstone av det.
Citera
2010-07-18, 05:01
Medlem
Gera_1s avatar
hur är det nu med jg?är jävligt sugen på gamla mixen
Citera
2010-07-18, 16:16
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:

Du kan bara dra ut det vanliga filtret och in med ett http://www.roll-a-joint.com/rolling/roach.gif , packa inte för hårt heller. Det är lätt hänt när man gör agenter.
Citera
2010-07-19, 16:02
Medlem
Funderar på att ta ett vanligt rizzla eller nåt o gnida runt ordentligt inne i en tom JG påse i hopp om att få ihop lite överblivna kristaller och sedan stoppa skiten i en bong. Sedan röker jag skiten och blir ordentligt stukad för kvällen. Vad tror ni? Ska nog testa om några timmar så kan återkomma med svar då!
Citera
2010-07-19, 16:04
Medlem
Gera_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Funderar på att ta ett vanligt rizzla eller nåt o gnida runt ordentligt inne i en tom JG påse i hopp om att få ihop lite överblivna kristaller och sedan stoppa skiten i en bong. Sedan röker jag skiten och blir ordentligt stukad för kvällen. Vad tror ni? Ska nog testa om några timmar så kan återkomma med svar då!
vilka kristaller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in