Får se om jag kan avvara en beställning nu nästa vecka när lönen kommit och alla räkningar är betalda.
Kommer inte heller hinna nu (gillar inte postförskott).
Men jag ska säga att det tar emot. Min förra beställning av JG var en besvikelse, dock fick jag pröva en bra som min kamrat beställt. Så vem vet, någon av oss "erfarna" som beställt nyligen?
Alltså t.ex den här veckan/förra? Kanske är slut på måndagsexemplaren? Kanske varit det sen vi alla åkte på den dåliga batchen?
För den påsen min kamrat fick av SN när han klagat var det då inga större fel på (ja han fick den bara inte, utan även den stora äran att betala, men först efter att han kontrollerat och godkänt den). Kanske inte lika bra ruslängd, men sen är man ganska inrökt också. Även att vi drack lite och fyllde på innan afterglow etc satte igång.
Sen känns det ju även ganska lortigt om jag får hem ett nice X och sedan beställer någon annan och får skit. Låt säga 2/5 är nöjda kunder, då är det ju väldigt svårt att gröna.
Har som sagt aldrig hävdat att det är SN som är den stora boven i dramat (självklart deras ansvar som återförsäljare av varan) Men tror och hoppas att det hela rörde sig om deras grossist.
För om SN får hem en låda med låt säga 500 påsar av grossisten. Dom har i själva verket smusslat med det goda kemikalierna och 250 påsar är kass. Då är det ju inte lätt att veta vad man skickar.
Visst dom skulle ju kunna reklamera hela lådan, äh jag vet inte.
Vi får hoppas på det bästa