2010-06-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Anledningen först var när man öppnade påsen. Ingen zip, och såg i princip inget glittrande alls i påsen. Det satt senare i kanske 30-40min istället för 1h+, afterglowen var en 15-20min på mig istället för ytterligare en timme. De cannabinoiderna man hittade i påsen såg ut som mjöl ungefär, och innan var det som finare socker. Det är ju ganska uppenbart att det var nytt skit i påsen då.

Ni hävdade att det var samma innehåll för knappt en månad sen och att man skulle "skaka påsen" (duh ). Men så NU ska den vara exakt likadan? Trodde den hade varit det helatiden enligt er?

innehållet var detsamma det kommer bara från olika tillverkare ibland. men som jag sa var blandningsprocessen annorlunda, därav mjöligare innehåll.
Ett bra sätt att se till att saker blandas ordentligt är att skaka dom. Därför rekommenderade vi att man gjorde det.
Citera
2010-06-22, 18:20
Medlem
Får se om jag kan avvara en beställning nu nästa vecka när lönen kommit och alla räkningar är betalda.
Kommer inte heller hinna nu (gillar inte postförskott).

Men jag ska säga att det tar emot. Min förra beställning av JG var en besvikelse, dock fick jag pröva en bra som min kamrat beställt. Så vem vet, någon av oss "erfarna" som beställt nyligen?
Alltså t.ex den här veckan/förra? Kanske är slut på måndagsexemplaren? Kanske varit det sen vi alla åkte på den dåliga batchen?
För den påsen min kamrat fick av SN när han klagat var det då inga större fel på (ja han fick den bara inte, utan även den stora äran att betala, men först efter att han kontrollerat och godkänt den). Kanske inte lika bra ruslängd, men sen är man ganska inrökt också. Även att vi drack lite och fyllde på innan afterglow etc satte igång.

Sen känns det ju även ganska lortigt om jag får hem ett nice X och sedan beställer någon annan och får skit. Låt säga 2/5 är nöjda kunder, då är det ju väldigt svårt att gröna.
Har som sagt aldrig hävdat att det är SN som är den stora boven i dramat (självklart deras ansvar som återförsäljare av varan) Men tror och hoppas att det hela rörde sig om deras grossist.
För om SN får hem en låda med låt säga 500 påsar av grossisten. Dom har i själva verket smusslat med det goda kemikalierna och 250 påsar är kass. Då är det ju inte lätt att veta vad man skickar.
Visst dom skulle ju kunna reklamera hela lådan, äh jag vet inte.

Vi får hoppas på det bästa
Senast redigerad av Michel Myers 2010-06-22 kl. 18:23.
Citera
2010-06-22, 18:42
Medlem
Hoppas av hela mitt hjärta att JG kommer tillbaka som den i början var.
Tror som sagt inte heller SN har med det att göra, men då är det ändå viktigt att prata med leverantören.
Citera
2010-06-22, 19:21
Bannlyst
Varför erbjuyder sig SN kompesera vissa kunder och andra inte?
Citera
2010-06-22, 21:54
Medlem
Boondires avatar
Jag har beställt en påse JG och en påse JS. Får återkomma med kvalitétsrapport. väntar på att lönen skall trilla in så man kan plocka ut det.
Citera
2010-06-23, 10:54
Bannlyst
Fick hem 5påsar Jamaican Gold igår.

Jag har nu prövat en Joint 0.5g i varje,en från alla påsar.
Alla var värdelösa,och jag menar näst intill värdelösa,i jämförelse med andra mixar som finns,inte för att dom andra är så fruktansvärt bra längre

Är på tok arg över denna dåliga kvalite,helt klart att detta inte är samma.

Hmmm , undra varför SN inte kommenterar längre???
Citera
2010-06-23, 11:00
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q3
Fick hem 5påsar Jamaican Gold igår.

Jag har nu prövat en Joint 0.5g i varje,en från alla påsar.
Alla var värdelösa,och jag menar näst intill värdelösa,i jämförelse med andra mixar som finns,inte för att dom andra är så fruktansvärt bra längre

Är på tok arg över denna dåliga kvalite,helt klart att detta inte är samma.

Hmmm , undra varför SN inte kommenterar längre???

Kolla bak en sida så ser du att dom säger att det ska vara som från början nu, också skeptisk till detta. Skitpåsarna måste ju isf säljas slut först. När beställde du dina? Antar att det heller inte var ziplock.
Citera
2010-06-23, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Kolla bak en sida så ser du att dom säger att det ska vara som från början nu, också skeptisk till detta. Skitpåsarna måste ju isf säljas slut först. När beställde du dina? Antar att det heller inte var ziplock.

Nej det var ej ziplock påse på någon av dem,jag beställde dem i Måndags morgon och fick dem igår.
Och av ren dumhet beställde ja igår en påse till JG som kommer idag,de va innan ja hade rökt från påsarna jag tog ut igår.

Tror absolut inte på dom som säger att detta är den gamla batchen,dom kan ingenting om dom påstår det,om de är nån överhuvudtaget som säger de hehehe
Citera
2010-06-23, 13:36
Bannlyst
Ja nu fick jag en JG med zip lås
Ska pröva den om en stund när ja slutat jobba
Återkommer...
Citera
2010-06-23, 14:01
Bannlyst
Rökte nyss 0.5 blandat med ca 50% tobak. Rena skiten rent ut sagt!!!
Denna va med zip lås men den är absolut inte lika bra som den en gång var tyvärr
Citera
2010-06-23, 14:17
Medlem
Gera_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q3
Rökte nyss 0.5 blandat med ca 50% tobak. Rena skiten rent ut sagt!!!
Denna va med zip lås men den är absolut inte lika bra som den en gång var tyvärr
prova rök 0.5utan tobak. sen lite jwh250 sen jävlar
Citera
2010-06-25, 11:30
Medlem
Himmler!s avatar
OT raderat.

mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto