Citat:
Ursprungligen postat av
Deviance88
Kanske dåligt beskrivande rubrik men men.
Det är så här att jag är idag anställd utav ett företag per timme, alltså inte fast anställning, det är ett bemanningsföretag och jag kan inte förlora mitt jobb här så länge jag går hit och gör det jag gör.
Jag har arbetat sedan ca 2 år tillbaka för olika arbetsgivare vilket kan göra de svårt att se att jag verkligen har haft ett FAST arbete under en och samma tid, eftersom ja har bytt arbetsgivare.
Hur kan man lösa detta om man vill ta ett lån / kredit osv?
Var nämligen på MediaMarkt igår skulle ta en kredit på 20.000 men var inte kreditvärdig, dom bad mig ta med anställningskontraktet för att se på det, men jag oroar mig för att få nobben PGA att jag är timanställd.
Har aldrig haft några betalningsanmärkningar eller liknande.
Någon som vet var man kan ta ett lån eller en kredit med bra ränta osv i detta fall ?
Runt ca 20.000:- kronor.
MVH
Hej, jag vill cokså handla på kredit o hoppas du kan hjälpa mig!
Hur mycket i årsinkomst hade du året innan du ansökte om kredit? Om det är under 170.000 kr var det förmodligen därför. Hur gammal var du? Har du tidigare ansökt om massa kredit eller har du någon anmärkning sedan tidigare?
Svara gärna även om du inte längre undrar. Skulle hjälpa mig att få veta hur situationen är då jag själv vill handla på delbetalning. Tack så mycket!