2010-02-16, 18:32
Medlem
qrzds avatar
Ingen med normalballe gillar väl en slaskfitta som savar som ett spöregn? Nä, tight o mensfri ska fittan vara annars får det va!
Citera
2010-02-16, 20:41
Medlem
Tyrranics avatar
Det är verkligen skillnad på fitta och fitta, och allt går inte bra att mumsa och gosa med.
Citera
2010-02-16, 21:08
Medlem
Blaskas avatar
många har säkert berättat det för dig, men ja, kvinnors könsorgan är inte alla lika!
Citera
2010-02-16, 22:04
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sander
Sedan är det ju ingen hemlighet att alla, tjejer inkluderat, tycker att uthängande blygdläppar samt bullmusar är äckligt
Alla har olika smak. Jag tycker både att uthängande blygdläppar samt bullfitta är sexigt på tjejerna. Tjejer med stora och/eller uthängande blygdläppar är supersmaskiga att slicka
Citera
2010-02-16, 22:26
Medlem
HerrMoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sander
Sedan är det ju ingen hemlighet att alla, tjejer inkluderat, tycker att uthängande blygdläppar samt bullmusar är äckligt.

Min åsikt är att det inte spelar särskilt stor roll. Blygdläpparna kan gärna få hänga ut lite, bara det inte är några överdrifter. Så du kan skriva alla -1 tycker uthängande blygdläppar är äckligt. Bullmus däremot håller jag med om är ofräscht, men även det är väl en smaksak.
Citera
2010-02-17, 17:04
Medlem
hemliga.agentens avatar
Ju tajtare desto skönare är en jäkla myt förövrigt!
blev ett ONS med en tjej för någon helg sedan, hon var så jädra trång/hade så vältränad fitta att jag fan fick ont i kuken för det klämde åt så rejält. Som "blueballs" det var kuken
Citera
2010-02-17, 19:00
Medlem
HerrMoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemliga.agenten
blev ett ONS med en tjej för någon helg sedan, hon var så jädra trång/hade så vältränad fitta att jag fan fick ont i kuken för det klämde åt så rejält. Som "blueballs" det var kuken

Nice! Lite glidmedel bara så är det perfekt.
Citera
2010-02-17, 19:46
Medlem
Groos avatar
"the worst pussy ever gonna be in life is good."

Visst är det skillnad, men jag har då inte "stött" på någon som är direkt dålig.
Citera
2010-02-17, 19:53
Medlem
la2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingMo
En fitta kan ju få mera värde med ett par snygga tuttar eller en superkropp.

Precis som en stor kuk kan få mer värde med superkropp och minst 185cm lång.
Citera
2010-02-17, 21:31
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Gillar jag en fitta så nämner jag det. Gillar jag inte en fitta så nämner jag inget.

Och hell yeah, det är stor skillnad på fitta och fitta (och samma sak med det manliga könet, bara ännu lättare att se)

Men jag brukar bli så glad när jag får knulla och jag har inte backat för någon än.
Citera
2010-02-18, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av la2010
Precis som en stor kuk kan få mer värde med superkropp och minst 185cm lång.
185cm, det kallar jag flashback-kuk!

On topic dock, ja det är skillnad.. men utav de jag har upplevt så har det inte varit något större utöver det visuella.
Citera
2010-02-19, 00:01
Medlem
Citat:

Det är bara att tacka och ta emot (eller leverera i vårt fall). Trånga fittor kompletteras lämpligtvis med http://www.pjur.com/uploads/pics/produktrange_woman.jpg. Lycka till i fortsättningen!
Btw, myten stämmer. Tajt är skönt men är man någorlunda välhängd kan det behövas lite extra glid. Pjur rekomenderas av astma & allergiförbundet, undertecknad och den trånga av de fittor jag knullar för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in