2010-02-16, 12:07
Medlem
hemliga.agentens avatar
Gillar jag en fitta så nämner jag det. Gillar jag inte en fitta så nämner jag inget.

Och hell yeah, det är stor skillnad på fitta och fitta (och samma sak med det manliga könet, bara ännu lättare att se)
Citera
2010-02-16, 12:11
Medlem
KingMos avatar
En fitta kan ju få mera värde med ett par snygga tuttar eller en superkropp.
Citera
2010-02-16, 12:40
Medlem
HerrMoros avatar
Det är en sjuk skillnad mellan fitta och fitta. Det är alltid skönare när det är trångt så träna gärna PC-muskeln eller vad den heter

Ibland har jag dock råkat säga att en fitta som är slapp är skön, men det har bara hänt om jag tänkt på något annat. I början är dock alla (iaf hitintills) tighta.

Citera
2010-02-16, 12:43
Medlem
doejanes avatar
inte för att vara tråkig och jag skäms för att säga det.

men när det gäller kukar, gillar jag en kille så tycker jag att han har den finaste kuken. gillar inte jag en kille, eller om det inte finns nån attraktion i övrigt så tycker jag inte om hans kuk oavsett hur den ser ut eller hur den känns.

sist hade jag ett ons, han hade verkligen en fin kuk, men jag kunde inte ta den i munnen, för han och jag hade ingen kemi mellan oss
Citera
2010-02-16, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc1221
Händer det ofta att ni ljuger, eller "råkar" slänga ur er, att bruden har "skön fitta" även om ni inte tycker det?

Får höra det ofta, men inte riktigt förstått hur det skulle kunna vara ngn skillnad på min och andras.
Just skön fitta är väl möjligt att säga även om den inte är skönare än en annan. Skall väl mycket till för att den skall bli oskön antar jag.
Citera
2010-02-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Helt rätt!
Jag som inbillade mig att kanske främsta anledningen till att folk blev tillsammans och levde så var att de gillade varandras personligheter och sätt och inte just hur sexet var. Men vad vet jag.
Citera
2010-02-16, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc1221
Men, det väljer väl inte ni. Vilka som blir upptagna eller inte. Vi tjejer har väl en vilja också? :P
Och hur många tjejer vill inte bli upptagna, med rätt kille, egentligen?
Citera
2010-02-16, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
sist hade jag ett ons, han hade verkligen en fin kuk, men jag kunde inte ta den i munnen, för han och jag hade ingen kemi mellan oss
Värt ons.
Citera
2010-02-16, 14:09
Bannlyst
Väl i hålet....så är det ju sällan en skillnad i känseln.....om fitta är lika tajt/slapp men utifrå ser dem ju lite annorlunda ut...

har alltid undrat vad det beror på, min donna har kameltå,....jätte gulligt tycker, jag som en liten snäcka som man öppnar o vips, en kött-blomma

hade en tjej som fittan satt på utsidan typ, det var rätt motbjudande/vulgärt tyckte jag, tvingade henne o ha trosor hemma, tror den var så då hennes kille innan mig lär ha varit välhängd som en häst, s kanske han knullade ut den,

undrar också över porrfilms fittor, dem ser ju rätt använda ut....är det för att dem fått för mkt kuk i sig ?
Citera
2010-02-16, 16:12
Medlem
ReAsOns avatar
"Rare as tight pussy"
Citera
2010-02-16, 17:20
Medlem
Ramblas avatar
Självklart så känner man skillnad på olika fittor, storlek, fuktighet osv. Jag skulle vilja vidga frågan lite och undrar om ni känner skillnad på olika 2r också ?
Citera
2010-02-16, 18:30
Medlem
Mr.Sanders avatar
"Duh, jag kan tala om en sak för dig: jag har snaskat fitta i hundra år, tror du inte jag känner skillnad!?"

Rent objektivt ser ju och är ju fittor olika, det måste du ju veta TS?
Rent subjektivt (eftersom du frågar killar) så beror det ju på hur välhängd killen är. En kille med überdase ala Mandigo kan ju tycka även en ebony-milF är trång, medan en kille med liten schnaling hade känt det som om han doppade den i en hink med grisinälvor.
Sedan är det ju ingen hemlighet att alla, tjejer inkluderat, tycker att uthängande blygdläppar samt bullmusar är äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in