Det är en sjuk skillnad mellan fitta och fitta. Det är alltid skönare när det är trångt så träna gärna PC-muskeln eller vad den heter
Ibland har jag dock råkat säga att en fitta som är slapp är skön, men det har bara hänt om jag tänkt på något annat. I början är dock alla (iaf hitintills) tighta.
Vissa är aptrånga (som det ska vara :P), andra är slappa, vissa är bara trånga vid öppningen, andra är hyffsat trånga hela vägen. Vissa har bra glid andra har sämre (beror ej på hur våta de är alla gånger), vissa är nästan vattnigt våta och andra kan vara nästan klibbiga.
Det är en jäkla skillnad helt enkelt, vissa kan man få in hela snorren i andra kan man inte få det med.
Dessutom är i princip alla tighta i början (och det är då iaf jag säger att de är tighta och sköna), ibland är de så slappa att man inte kan komma och/eller behålla erektionen. Och det är bara några av skillnaderna. Kan tänka mig att det är samma variation på kukar, men där har jag ingen egen erfarenhet.
inte för att vara tråkig och jag skäms för att säga det.
men när det gäller kukar, gillar jag en kille så tycker jag att han har den finaste kuken. gillar inte jag en kille, eller om det inte finns nån attraktion i övrigt så tycker jag inte om hans kuk oavsett hur den ser ut eller hur den känns.
sist hade jag ett ons, han hade verkligen en fin kuk, men jag kunde inte ta den i munnen, för han och jag hade ingen kemi mellan oss
Jag som inbillade mig att kanske främsta anledningen till att folk blev tillsammans och levde så var att de gillade varandras personligheter och sätt och inte just hur sexet var. Men vad vet jag.
Väl i hålet....så är det ju sällan en skillnad i känseln.....om fitta är lika tajt/slapp men utifrå ser dem ju lite annorlunda ut...
har alltid undrat vad det beror på, min donna har kameltå,....jätte gulligt tycker, jag som en liten snäcka som man öppnar o vips, en kött-blomma
hade en tjej som fittan satt på utsidan typ, det var rätt motbjudande/vulgärt tyckte jag, tvingade henne o ha trosor hemma, tror den var så då hennes kille innan mig lär ha varit välhängd som en häst, s kanske han knullade ut den,
undrar också över porrfilms fittor, dem ser ju rätt använda ut....är det för att dem fått för mkt kuk i sig ?
Självklart så känner man skillnad på olika fittor, storlek, fuktighet osv. Jag skulle vilja vidga frågan lite och undrar om ni känner skillnad på olika 2r också ?
"Duh, jag kan tala om en sak för dig: jag har snaskat fitta i hundra år, tror du inte jag känner skillnad!?"
felix ketchup-reklamen
Rent objektivt ser ju och är ju fittor olika, det måste du ju veta TS?
Rent subjektivt (eftersom du frågar killar) så beror det ju på hur välhängd killen är. En kille med überdase ala Mandigo kan ju tycka även en ebony-milF är trång, medan en kille med liten schnaling hade känt det som om han doppade den i en hink med grisinälvor.
Sedan är det ju ingen hemlighet att alla, tjejer inkluderat, tycker att uthängande blygdläppar samt bullmusar är äckligt.