2013-08-03, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av up2you
Läste din andra tråd, och inläggen där tillsammans med detta inlägg får mig att konstatera att du är dum i huvudet på riktigt. Du har uppenbarigen aldrig varit i Thailand men vet trots detta att det är ett enda stort horhus där föräldrar inte tvekar en sekund att sälja sina barn till högstbjudande pedofil med fickorna fulla av Yen, Euro och Dollar att betala med...

Mitt råd till dig är att inte boka någon biljett till Thailand. Det är bortkastade pengar då du helt enkelt är för korkad för att ens lyckas hitta till flygplatsen.

he he he...

Vet människor som åker ner år efter år och det är sexköpen som hägrar..

Kolla på youtube om pataya exempelvis..
Citera
2013-08-03, 18:52
Medlem
up2yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangan74orebro
he he he...

Vet människor som åker ner år efter år och det är sexköpen som hägrar..

Kolla på youtube om pataya exempelvis..

Så du menar att du har bekanta pedofiler som år efter år åker till Thailand och köper barn av fattiga föräldrar för en massa Yen, Euro och Dollar? Då tycker jag att du istället för att sitta på Fb och skriva om detta ska ringa polisen och anmäla dessa pedofiler...

Jag behöver inte titta på Youtube för att se att sexturismen existerar och frodas då jag bott i Thailand och därmed sett det med egna ögon. Dock har jag aldrig någonsin under mina år i Thailand stött på en pedofil, och det var det jag reagerade på i ditt otroligt insnöade inlägg.
Citera
2013-08-16, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne

Skämtar du nu? Visst ser många thailändare sin chans att tjäna en extra inkomst på turister som inte fattar bättre. Men är det något dom har så är det nog kultur och stolthet. Mer patriotiskt folk är nog svårt att hitta. Säg något negativt om deras land eller kungafamilj så lär du nog märka det.
Har du gått på bio i Thailand nångång? Isåfall vet du nog att innan filmen startas så står alla upp i salongen och sjunger nationalsången.

Vad tycker du att vi har för stark kultur och stolthet i Sverige?

Man står inte upp för att sjunga nationalsången..Utan man står upp för att visa sin respekt för Kungen
Citera
2013-08-16, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urijah
Kan man få en rapport av er som bor i Bangkok(eller övriga Thailand för den delen) angående Araber, Afrikaner och Ryssar? Har inte varit i Thailand på nästan två år, men har läst att negrers har mer eller mindre invaderat Sukhumvit Sois 1-13. Att Ryssarna har belägrat Pattaya? Stämmer allt detta, eller är artiklarna överdrifter?

(Jag har tyvärr inget exempel på dessa artiklar på datorn, men mycket av de jag läst kommer från Stickmans och webbsidor för tidningar i Thailand.

Jag har råkat ut för att taxi föraren säger...Arab stink..cheap charlie
Citera
2013-08-17, 12:06
Medlem
Osmanvallos avatar
Negrer och araber är inget nytt i Thailand och har funnits där i 20 år, ryssarna började komma för 10 år sedan.

Skulle vilja påstå att Thailand har den värsta blandningen av turister i världen

- WT falanger och horknullare
- Araber
- Nigeria negrer
- WT ryssar
- WT Aussies
- PK svennar

Thailand är på väg ut och Burma är det som gäller nu

http://www.bortabra.se/fritidsresor-charter-burma/
Citera
2013-08-17, 20:26
Medlem
nolifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osmanvallo
Negrer och araber är inget nytt i Thailand och har funnits där i 20 år, ryssarna började komma för 10 år sedan.

Skulle vilja påstå att Thailand har den värsta blandningen av turister i världen

- WT falanger och horknullare
- Araber
- Nigeria negrer
- WT ryssar
- WT Aussies
- PK svennar

Thailand är på väg ut och Burma är det som gäller nu

http://www.bortabra.se/fritidsresor-charter-burma/

Stopp där!!!

PK-svennar är faktiskt hyffsat sällsynta i Thailand, bortsett från ett par "smultronställen" som dom hittat - sammtidigt så är det lätt att förtränga all PKism i ett trevligt land som Thailand!!!!
Citera
2013-08-23, 09:15
Medlem
jag har bara varit i thailand en gång och det var för 13-14 år sen.
jag måste säga att jag och föräldrarna blev då mycket nöjda.
mina föräldrar har sedan dess åkt regelbundet till thailand men sakta med säkert har mina föräldrars kärlek till thailand gått utför. det har till och med blivit som så att mina föräldrar numera verkligen ogillar thailand och kommer aldrig mer att åka dit.
ett tag åkte mina föräldrar dit och stannade fem veckor. mina föräldrar ville känna på livet där för att eventuellt köpa ett hus. varenda en försökte skinna mina föräldrar på ett dåligt bostadsköp.
vad jag har hört får utlänningar inte köpa eller äga mark i thailand men många försökte dölja detta.
istället försökte flera att lura mina föräldrar att köpa ett arände på 30 år.
kvalitén på husen var många gånger usla med.

en annan gång köpte mina föräldrar vatten för några bath i en livsmedelsaffär.
mina föräldrar gav kassörskan 100 bath men kassörskan påstod att hon fick tio bath.
vilken jävla h*ra asså.

jag har en polare som var i phuket i vintras.
det var få västerlänningar som var där. de västerlänningar som fanns där var äldre gubbar.
som tur verkar thailand gå ner i popularitet.
Citera
2013-08-23, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
en annan gång köpte mina föräldrar vatten för några bath i en livsmedelsaffär.
mina föräldrar gav kassörskan 100 bath men kassörskan påstod att hon fick tio bath.
vilken jävla h*ra asså.

Jag tvivlar. 100 Thb är en sedel, 10 Thb är ett mynt, svårt att tro att kassörskan försökte sig på det.. Möjligtvis 100 och 20 Thb.. Förövrigt en gammal klassisk scam på barer att dom påstår att dom fick 100 thb när dom i själva verket fick 1000...
Citera
2013-08-23, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Jag tvivlar. 100 Thb är en sedel, 10 Thb är ett mynt, svårt att tro att kassörskan försökte sig på det.. Möjligtvis 100 och 20 Thb.. Förövrigt en gammal klassisk scam på barer att dom påstår att dom fick 100 thb när dom i själva verket fick 1000...

jag minns inte exakt men thaih*ran i kassan blåste mina föräldrar.
hon påstod att hon inte fick 100 bath.
mina föräldrar blev så klart mycket upprörda. det var typ dödsstöten för mina föräldrar.
Citera
2013-08-24, 14:56
Medlem
christerys avatar
Ingen som tagit upp den konspiration som pågår med att att sakta svälta ihjäl fahrangerna.

Man vill ju ha gaffel och kniv men vad får man? Gaffel och sked! och trummpinnar men ingen trumma

Lite får man ju i sig, men det tar sin lilla tid...
Citera
2013-08-24, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
jag minns inte exakt men thaihlaran i kassan blåste mina föräldrar.
hon påstod att hon inte fick 100 bath.
mina förar blev så klart mycket upprörda. det var typ dödsstöten för mina föräldrar.

Det måste ha varit riktigt traumatisk detta för dina föräldrar blir blåst på hela 20 svenska kronor, själv skulle jag tagit livet av mig och aldrig någonsin rest mig upp från ett sådant misstag.

Okay mannen om vi snackar par mille man blivit blåst på så förstår jag annars får man släppa sverige blöjan och förstå att världen utanför är annorlunda.
Citera
2013-08-24, 17:17
Medlem
kezz89s avatar
Har varit i Thailand en gång och kommer aldrig åka dit igen. Fyfan vilket pissigt & smutsigt land.

Stor del utav Asien är skit.
Senast redigerad av kezz89 2013-08-24 kl. 17:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in