2010-03-19, 10:05
Medlem
TrannySveas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyWayne
ahhahahahahhahahha, fan va klockren

Haha ja jävligt roligt faktiskt =P Undrar starkt vad denna person har för livskvalite som undrar vad man ska med pengar till?. Är det du Mowgli?
Citera
2012-03-05, 15:29
Medlem
Förstår inte tjusningen med att ligga med någon som man måste betala för att ligga med. :S Det är inte riktigt normalt hoppas jag. Men jag förstår hur du tänker. Att pengar kan få en så desperat att man tycker att kroppen är så lite värd är ju hemskt. 1500kr för att någon annan ska ha rätt till min kropp och själ i en timme, det känns inte så bra. Vad får du som är så viktigt för 1500kr? Det är ju som att hoppa tillbaka flera århundrade i tiden. Om det handlar om mer pengar så hade nog jag oxå funderat ändå..
Citera
2012-03-07, 00:30
Medlem
Jag var i din ålder när jag började sälja sex, och jag tog nog ingen större skada av det.

Lycka till!
Citera
2012-04-01, 13:23
Medlem
någon som kan tipsa om var man finner dessa unga student tjejer som erbjuder sina tjänster??
Citera
2012-04-01, 15:17
Medlem
Jag finansierade min tid på högskolan med några sugardaddies och tror knappast att jag tog nån större skada av det. Var rätt vanligt på min studieort (Lund) då. Är gift numera och stöter på nån av mina gamla kunder då och då och passar på att liva upp lite gamla minnen om diskret tillfälle gives.
Citera
2012-04-01, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Sans (Sexsäljare och allierades nätverk i Sverige) skulle förmodligen anse att du är för ung då de rekomenderar en minimum ålder på 25 år. Men mest handlar det nog om personlig mognad och vilken typ av människa man är. Enligt erfarna i branchen så lämpar sig en del bättre än andra.

Inte så kosntigt med tanke på att Sans består av svenska horor där de flesta är +40 år, de blir upprörda av konkurrens från unga fräscha tjejer, och det är väl inte konstigt? Ett fackförbund kämpar ju för medlemmarnas intressen ..
Citera
2012-04-01, 21:22
Medlem
What ever. det är ju just pågrund av er moralfittor här i tråden som det inte är socialt accepterat att sälja sex. herregud. träffar du din love of your life så kommer han/hon vara förstående. och varför i hela världen skulle man behöva berätta för sina barn? man berättar inte hur sjukt mycket tant agnda led den sista timmen innan hon dog heller, som förälder säger man"hon somnade in , hon har det bra nu"
lägg av förfan.
Citera
2012-04-02, 09:11
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratman
What ever. det är ju just pågrund av er moralfittor här i tråden som det inte är socialt accepterat att sälja sex. herregud. träffar du din love of your life så kommer han/hon vara förstående. och varför i hela världen skulle man behöva berätta för sina barn? man berättar inte hur sjukt mycket tant agnda led den sista timmen innan hon dog heller, som förälder säger man"hon somnade in , hon har det bra nu"
lägg av förfan.

Precis. Det där med moralen diskuteras i andra trådar. Gå dit om vi har synpunkter på köpa sälja sex.

Hur vanligt är det att tjejer drygar ut sina studiemedel med sexuella tjänster? En myt eller faktiskt vanligt förekommande?
Citera
2012-04-02, 10:25
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Precis. Det där med moralen diskuteras i andra trådar. Gå dit om vi har synpunkter på köpa sälja sex.

Hur vanligt är det att tjejer drygar ut sina studiemedel med sexuella tjänster? En myt eller faktiskt vanligt förekommande?

Hur det är i dag vet jag inte, men kan tänka mig att det finns fortfarande.
Men som panka skriver ovan om 90-talet så fanns det några tjejer i Lund som
drygade ut studiemedlen. Kontakt skedde oftast via dagstidningarnas kontaktannonser.
Citera
2012-04-02, 10:54
Medlem
Att man inte tar skada är att tro på jultomten. Du må tro att du är erfaren och klok nog för din ålder men man ser tydligt att unga blir "horan", de fastnar i tänket, att alltid prata med torskar och aldrig reflektera över vad de egentligen håller på med.
Fast tycker man ser liknande hos äldre eskorter också. Många bosätter sig på forum, annonserar dagligen, har ständig kontakt med torskar och till slut blir det det normala. Torskifiserad/eskortisiferad är vanlig och de få jag känner till som tar pauser är minoritet. Så hejda dig innan fallet.
Citera
2012-04-02, 11:10
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasdockansmage
Att man inte tar skada är att tro på jultomten. Du må tro att du är erfaren och klok nog för din ålder men man ser tydligt att unga blir "horan", de fastnar i tänket, att alltid prata med torskar och aldrig reflektera över vad de egentligen håller på med.
Fast tycker man ser liknande hos äldre eskorter också. Många bosätter sig på forum, annonserar dagligen, har ständig kontakt med torskar och till slut blir det det normala. Torskifiserad/eskortisiferad är vanlig och de få jag känner till som tar pauser är minoritet. Så hejda dig innan fallet.

Tror det där är väldigt individuellt, så dra inte alla över en kam.

Och vadå som att tro på Tomten? Menar du att han inte finns . ?? Hehe
Citera
2012-04-02, 20:34
Medlem
hummingbird85s avatar
Skrämmande att unga människor tydligen tycker att sälja sex är lika lätt som en axelryckning...

Personligen tycker jag tjejer som säljer sex är lika vedervärdiga som män som köper sex. Men det är ditt liv, ts, gör som du vill...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in