2010-02-15, 09:46
Medlem
Jag är precis fyllda 18 år och funderar på att sälja sex bredvid studierna. Förstår att det är en sysselsättning som kräver en hel del men jag tror att jag skulle gilla det, även om jag inte har så mycket erfarenhet sedan tidigare.
Det finns annonssidor på internet har jag sett men hur ofta blir man kontaktad på dessa? Utseendemässigt skulle jag absolut kunna konkurrera med tjejerna på bilderna men det är frågan om det är värt att lägga upp bilder där ansiktet syns?
Vad finns det egentligen för andra sätt att komma i kontakt med kunder?
Citera
2010-02-15, 09:53
Medlem

Du kan tjäna mycket bättre om du väljer att lägga tid på studier medan du är på gymnasiet. Det finns dessutom tillräckligt med killar ifall "Knullandet" är din hobby.
Citera
2010-02-15, 09:54
Medlem
Stormfires avatar
Tänk om en kille också skulle kunna göra sådär. Dvs, ta betalt för att knulla med brudar (Inte det motsatta). Finns väl inte en människa som skulle tacka nej då?

Är ju en hel del pengar i det också, särskilt med tanke på att folk slänger ut 1500 - 2500 på ett ligg. Rätt så sjukt egentligen.
Citera
2010-02-15, 10:00
Medlem
WordWarriors avatar
Intressant att denna typ av inlägg dyker upp allt oftare. Det styrker intrycket av att försäljning av sexuella tjänster håller på att bli alltmer accepterat i den yngre generationen. Om du känner dig stabil och har tänkt igenom detta så finns det ju inga hinder. Du är en vuxen människa och det är inte heller brottsligt att sälja sexuella tjänster. Om du skulle göra det från din lägenhet så får du dock tänka på att kopplerilagen kan bli aktuell.

Visa ansiktet på bilder? Utomlands blir det allt vanligare att tjejerna gör detta. Men i Sverige, med den fördömade och stigmatiserande attityd som råder här skulle jag nog tills vidare vara försiktig om jag var du. Om du gör det är du dock modig, och kan hjälpa till att få bort den moraliserande attityden i samhället. Men det kräver styrka och medvetenhet om konsekvenserna. Hur du än väljer att göra:

Lycka till!
Senast redigerad av WordWarrior 2010-02-15 kl. 10:03.
Citera
2010-02-15, 10:06
Bannlyst
Annonserar du på nätet kommer du garanterat att bli kontaktad. De sexdesperata och överkåta männen på nätet kommer du inte att kunna undgå, tro mig. De kommer att vara på dig som smör på mackan.
Citera
2010-02-15, 10:13
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Priosfei
Annonserar du på nätet kommer du garanterat att bli kontaktad. De sexdesperata och överkåta männen på nätet kommer du inte att kunna undgå, tro mig. De kommer att vara på dig som smör på mackan.

Precis och inte alls blyga för att betala en slant för lite "teens
Citera
2010-02-15, 10:17
Bannlyst
Tills TS, du råkar inte vara Cheggit Carro/Amanda av någon händelse?
Citera
2010-02-15, 11:23
Medlem
fetakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limeme
Utseendemässigt skulle jag absolut kunna konkurrera med tjejerna på bilderna men det är frågan om det är värt att lägga upp bilder där ansiktet syns?

Posta gärna lite bilder och låt FB-proffs avgöra den saken.
Citera
2010-02-15, 12:23
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
Tänk om en kille också skulle kunna göra sådär. Dvs, ta betalt för att knulla med brudar (Inte det motsatta). Finns väl inte en människa som skulle tacka nej då?
Ja men det är knappast problematiskt att vara manlig hora som har en kundkrets bestående av främst män eftersom allt man behöver göra är att suga lite kuk, böja sig och ta emot. Snabba cash där.
Citera
2010-02-15, 12:55
Medlem
Sans (Sexsäljare och allierades nätverk i Sverige) skulle förmodligen anse att du är för ung då de rekomenderar en minimum ålder på 25 år. Men mest handlar det nog om personlig mognad och vilken typ av människa man är. Enligt erfarna i branchen så lämpar sig en del bättre än andra.

Jag länkar nedan till sexsäljaren Isabella Lund, som har skrivit om vad hon anser att man ska tänka på om man överväger att börja sälja sex:

http://www.isabellalund.com/2006/11/09/funderar-du-pa-att-borja-jobba-som-eskort/
Citera
2010-02-15, 12:59
Medlem
Bagarens avatar
Hon har väl sin PM korg full redan nu....
Citera
2010-02-15, 13:15
Medlem
knullklassons avatar
Låter som en god idé i mina öron. Dina föräldrar skulle bli mycket stolta över dig om du tog steget.
Vad är det du behöver pengar till? En ny fräck mobil kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in