2026-05-08, 11:59
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilli87
Fick ut mina pengar i morse 🤘🤘🤘🤘🙃

Grattis. Nu har han ändrat till 3 kr i avgift vid uttag under 50 kr. Standard är avgift vid uttag under 30 kr.

Nej, det finns fler företag som är betydligt bättre än hans och som man kan lita på. Blir inget mer hos honom för min del.
Citera
2026-05-11, 09:14
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcS
Jag har vid något tillfälle skrivit upp mig på några enkätsajter.

Det gapande hålet är att flera av dom "betalar" genom rabatter i olika internetbutiker.
Detta är ingen betalning, detta är ett hån. Funkar ENDAST om jag brukar handla på dylika sajter.
Funkar definitivt inte om jag vill tjäna lite extra på min lediga tid.

Det var enbart några enstaka som betalade med kontanter, tex till ett förinbetalt kort.
Problemet är att betalningsmodulen beskrevs först efter en fullständig registrering....

Systemet kraschade när en av dom hade en undersökning att fylla i och registrera sig först... Men så visade det sig att det var en ren "marknadsföringsgrej".... Min e-post, telefon och sms fylldes med en mängd skräpkampanjer.... E-posten och sms kan jag ju bara klicka bort, men oönskade telefonpåringningar stör ju på riktigt....
Jag försökte stoppa upp flödet, bla genom att klaga hos portalen ifråga som startade problemet...

Men efter ett tag gav jag upp, jag avvecklade alla registreringar och blockerade allt som gick att blockera...
Jag har ej heller fått något betalt trots att jag hann fylla i ett antal enkäter.

Ps... För att vara fullständig fair, reklamfällan såg lite annorlunda ut än de vanliga betalenkäterna... Men varför skall jag behöva vara misstänksam, när varje betalenkät ser lite annorulanda ut??

Brukar själv göra undersökningar via Sifo och Norstat, och där får man presentkort som man kan använda på vissa sajter. Det mesta är skräp. Brukar själv enbart välja trisslotter eftersom det finns en liten chans att omvandla dessa till riktiga pengar. De gånger jag vinner 30-60kr sätter jag in dessa på Svenska Spels roulette istället för att köpa nya lotter.
Senast redigerad av Roidbert 2026-05-11 kl. 09:18.
Citera
2026-05-11, 19:43
Medlem
Svea panelen
Hmmm
Tjänade 40 kr första dagen
Andra dagen
Ingenting
Trots att jag spelat och gjort det som sa
Citera
2026-05-11, 19:52
Medlem