Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Har ej heller haft några problem alls med Vista. Konstigt nog då många säger att dom inte gillar Vista då det innebär problem. Ibland ligger nog problemet hos användaren mer än på själva datorn eller programmet etc. Faktiskt. Många som tror dom kan saker och sätter igång och pillar.
Jag skaffade ny dator för 2 och ett halvt år sen, Vista var i och inga problem alls.
Kul att för en gång skull läsa om folk som inte haft problem.
Sökfunktionen håller jag dock med om.
Som sagt,
"Har ej heller haft några problem alls med Vista. Konstigt nog då många säger att dom inte gillar Vista då det innebär problem." är ju ganska utdaterat argument. Nu handlar det mestadels om att vista går segt. Beroende på vilken dator man har så stämmer det oftast om man jämför ett operativsystem med ett annat operativsystem på samma dator.
Sen är vista ett operativsystem byggt för familjen. Så om jag skulle ha fem barn som alla gillar att kolla på barnporr och andra oetiska saker. Då är självklart vista ett bra alternativ, då jag kan begränsa tillgång väldigt lätt, utan att behöva sitta och pilla. Men utnyttjar jag en dator för eget bruk så ser jag absolut ingen fördel med vista.
Förklara vad som är så fruktansvärt bra med vista istället.. Och var lite mer konkret än att bara skriva att "det aldrig strular" för det gör inte heller de flesta andra operativsystemen, om man har koll på vad man gör.