Vill veta lite om dosering 4-fma.Har tagit meph,meth,methylone i ca 2 års tid,( men har haft ett uppehåll nu på en månad),och har då börjat med att bomba 1a 300mg & 2a & 3e på vardera 250mg.
Är det samma dosering på 4-fma eller?
Är oxå intresserad av det. Det svider så förbannat i näsan:P Jag får 3g i dagarna, tänkte 150mg skulle bli bra va tror du om det? Kan tänka mej att detta göt äkligt ont att missa:P
Är oxå intresserad av det. Det svider så förbannat i näsan:P Jag får 3g i dagarna, tänkte 150mg skulle bli bra va tror du om det? Kan tänka mej att detta göt äkligt ont att missa:P
Jag har aldrig missat med 4-FMA, vilket jag tror att jag ska vara glad för då jag är benägen att säga att även mina spekulationer lutar åt att det torde vara fruktansvärt manligt att missa med 4-FMA. Huwa...
150mg kan absolut vara en bra startdos. Jag har inte gått så långt på 4-FMA i dosväg, men bortåt 200mg i runda slängar var i alla fall inga problem för mig.
Startbomb på 150-200mg oralt funkar bäst. Sen är det beroende på vilken batch du har, PM har haft sämre batch vilket gjorde att man doserade mera för att få bästa rus av skitbatchen...
Pröva en liten lina nasalt. Svider som satan, men om du behärskar det så kör 200mg startbomb och sedan fylla på med 50-100mg linor.
Startbomb på 150-200mg oralt funkar bäst. Sen är det beroende på vilken batch du har, PM har haft sämre batch vilket gjorde att man doserade mera för att få bästa rus av skitbatchen...
Pröva en liten lina nasalt. Svider som satan, men om du behärskar det så kör 200mg startbomb och sedan fylla på med 50-100mg linor.
Du säger att PM har haft dåliga batcher. Men var har du annars fått tag på det? PMa gärna om du vet nån annan sida som har det
ORC/RC-T hade en batch i höstas som blev upphöjd till gudarna av de som hann beställa. Men dom levererar ju tyvärr inte den varan längre.
Den batchen VAR gudomlig, var en av dem som lyckligtvis fick testa det, rysningarna var utom denna värld. Anledningen till att de inte tog in mer var ju just att de resterande batcharna hade varit undermåliga men andra shopar sket ju i det.