• 1
  • 2
2010-02-18, 22:56
Medlem
Men nu var ju killen ute efter en nattklubb med så få invandrare som möjligt, så Etage är nog inget bra alternativ...

Och Fridays kan ju knappast kallas nattklubb...
Senast redigerad av CDC 2010-02-18 kl. 22:58. Anledning: FELSTAVNING
Citera
2010-02-19, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CDC
Hur ska du kunna undvika en invandrartät nattklub i Malmö, menar du?

Förresten, hur gammal är du?
Vad är din övre gräns gällande åldersgräns?

Sant, det förstnämnda hehe.
Är 18 år.
Citera
2010-02-19, 09:55
Medlem
Citat:
Men nu var ju killen ute efter en nattklubb med så få invandrare som möjligt, så Etage är nog inget bra alternativ...

Invandrare funkar, är det själv. Men gillar inte stöddiga typer som tyvärr många invandrare som flashar med sin stulna peak jacka, och springer rundor som gorillor i flock.

Men har förstått att jag inte kommer in på etage. Funderar lite på crown, men vet inte har varit där en gång och var ju ingen höjdare.
Det viktigaste är det är mkt fina brudar och sjyst folk. Ett ställe man inte ångrar man gått in på
Citera
2010-02-19, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorm Den Gamle
Är ju svinlätt. Bara gå på ett ställe med skitnödiga möllanfittor från Sthlm så kan jag garantera att det är glest mellan blattarna. En lördagkväll på Debaser är fan vitare än ett KKK-möte i nytvättade lakan.

Hahaha! =)
Debaser är inte min musiksmak då jag föredrar, house. Men tack i alla fall!
Citera
2010-02-19, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretobsession
Chili suger. Pytteställe som man ångrar sig att man gått in på.

Du kommer in på alla 20+ ställen i Malmö om du är tjej och snygg. killar brukar ha lite svårare men står du på listan e de oftast ok.

Gå inte in på Breeze för allt i världen!!

Haha, okej. Chili är noterat. Har varit utanför någon gång och varit på väg att gå in. Gick aldrig in när jag såg hur lite folk det var.
Vad rekommenderar du för en artonåring i Malmö? Tack.
Citera
2010-02-19, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Chigurh
Haha jag kan se det framför mig. Han går in på chili, märker vilket jävla mögställe det är och lämnar klubben. Men vänta vad är detta?! en nattklubb till utan någon kö!? den tar vi. *ts går in på breeze*. Kb är skoj om du gillar den sortens musik/folk, lite dött vissa dagar. Andra dagar kan du få köa 20min. Etage e förmodligen det bästa stället men om du inte är över 23 eller är brud så kan du nästan skippa det.

Har varit på väg att gå in där, men i god tid tog jag och polarna beslutet att inte ta det sista steget.
Vad skulle du rekommendera för ett par Lundabor på 18 bast i Malmö?
Känns som att det bara finns Crown (Decibel), Chili för oss och KB givetvis som jag varit på ett antal ggr, men vill inte ut idag för mina polares musiksmak passar inte till den klubben.
Tack på Förhand =)
Citera
2010-02-19, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretobsession
Haha ja det var ungefär så jag visualiserade i mitt huvud.

Håller med Etagé och även Fridays(fast det bara är lite förfest ställe) är nog bäst just nu.

Går du in med äldre så kan det ju funka.

Aha, okej. Ska gå med folk i 18-årsåldern.
Det sistnämnda är sant, kom in på Babel med några äldre av ren slump. Köade in dit, så kom ett par trevliga typer i 23-årsåldern och vi började konversera om tokyo och sushi. När vi är framme frågar vakten: "Hur många är ni?" De räknade med oss in deras grupp och genom det kom vi in. Men känns inte värt att chansa på att man hittar så trevliga typer igen

Förstår ju de som inte vill ha oss i yngre åldern på deras nattklubbar speciellt inte det manliga könet. Hehe.
Citera
2010-02-20, 02:30
Medlem
secretobsessions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marbe1
Haha, okej. Chili är noterat. Har varit utanför någon gång och varit på väg att gå in. Gick aldrig in när jag såg hur lite folk det var.
Vad rekommenderar du för en artonåring i Malmö? Tack.

Jag har ingen aning om hur 18 ställena är nuförtiden.

men hipp har ju i <3 party på fredagar, sen är där något på skeppsbron. Tyvärr inga fler ställen jag kan komma på

Nu på måndag är det iofs 18 på etage. Vet ej om det är för att det är sportlov eller om det är så i fortsättningen...
Citera
2010-02-20, 02:31
Medlem
secretobsessions avatar
Citat:

ingen har kallat det nattklubb heller.
Citera
2012-02-24, 13:34
Medlem
Tycker Breeze blir bättre & bättre för varje helg...
Citera
2012-02-24, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRBreeze
Tycker Breeze blir bättre & bättre för varje helg...

Det kan man anse med namnet MR Breeze..
Citera
2012-02-24, 14:51
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Breeze suger kuk ! Dra inte dit
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto