• 1
  • 2
2010-02-14, 02:55
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirbyn
hehe, är samma kvalié om inte bättre, var nått konstigt märke på dom jag har i datorn nu ;o

jag är rätt uppdaterad osv när det gäller hårdvara, lusläser allt på Sweclockers

Så fort det är ett äpple på baksidan kostar det bra mycket mer än vad det ska! Så är det bara...
Citera
2010-02-14, 03:11
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Så fort det är ett äpple på baksidan kostar det bra mycket mer än vad det ska! Så är det bara...
Baksidan av minnet eller datorn? Apple tillverkar inga egna minnen, utan köper in från andra. Men jo, de passar på att ta rejält betalt för lite extra minne i sina datorer .
Citera
2010-02-14, 03:46
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Baksidan av minnet eller datorn? Apple tillverkar inga egna minnen, utan köper in från andra. Men jo, de passar på att ta rejält betalt för lite extra minne i sina datorer .

Det behöver inte vara ett äpple på baksidan men så fort det säljs av äpple-företaget är det fan i mig överpriser.

Dock ska jag erkänna att jag aldrig har haft en annan mp3-spelare än iPod, den ända telefonen jag varit helt nöjd med är min iPhone och första datorn i hela mitt 23-åriga liv är den iMac jag just nu sitter vid
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in