Hejsan, De här senaste dagarna har min dator börjat bråka med mig som om den vill döda mig :P
Ibland när jag kör WoW,Cs eller bara inne på internet så fastnar datorn och jag kan inte göra något åt saken bara hålla in on/off knappen och starta på nytt. Det har aldrig varit så förut och den har funkat helt perfekt innan. Datorn låter också mycket i början när jag startar den men sedan så slutar den låta när jag har skrivit in lösenordet och kommer åt skrivbordet. Första gången den gör så..
Har sökt på Google om detta problemet men inget av de jag har provat hjälper!
Detta är felet jag får efter kraschen:
Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99" could not be reactivated in namespace "//./root/CIMV2" because of error 0x80041003. Events cannot be delivered through this filter until the problem is corrected.
Det har något och göra med Event 10. Många andra som kör på Vista har fått detta problem också men de har inte hittat en lösning och ibland hittat en lösning som funkar för dom.
Så jag behöver eran hjälp! Om ni har någon problem lösning så skriv gärna. Upskattar all hjälp jag får !
Tack! ( Vet inte i vilken tråd jag skulle skapa denna så jag satsade här)
Senast redigerad av halostorm 2010-02-12 kl. 23:30.